بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از شرکت دادهورزی سداد و شعبه مرکزی
مدیرعامل بانک ملی ایران از شرکت دادهورزی سداد و شعبه مرکزی بازدید و از ارایه خدمات گسترده و به موقع همکاران در روزهای اخیر قدردانی کرد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک ضمن حضور و بازدید از بخشهای مختلف شرکت دادهورزی سداد و شعبه مرکزی این بانک با همکاران شاغل در بخشها و گروههای فنی این واحدها دیدار و از ارایه خدمات گسترده و به موقع آنها در روزهای اخیر قدردانی کرد.
دکتر ابوالفضل نجارزاده در بازدید از شرکت دادهورزی سداد افزون بر آشنایی با طرحهای توسعه این شرکت، طرحهای خاص و نوآورانه این شرکت را مورد بررسی قرار داد و در جریان روند کار، محصولات، خدمات متنوع و نوآورانه شرکت دادهورزی سداد قرار گرفت.
در ابتدای این بازدید نجارزاده با قدردانی از زحمات تمامی مدیران و کارکنان شرکت سداد گفت: یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است، رصد آخرین وضعیت خدمات بانکداری دیجیتال بانک ملی و انجام اقدامات لازم برای پایداری زیرساختها و توسعه خدمات نرمافزاری و سختافزاری مبنی بر فناوریهای روز برای ارایه خدمات بهینه در راستای نیاز مشتریان است.
وی با تاکید بر این نکته که عملکرد کارکنان بانک ملی ایران به ویژه بخش فناوری به دلیل پایداری سیستمها و پایداری سامانهها و ارایه خدمات بیوقفه و مستمر به مشتریان در روزهای اخیر موجب افتخار و سربلندی بانک را در شبکه بانکی فراهم کرد اظهار داشت: استفاده کاربران بیشمار از سامانههای بام و بله در روزهای اخیر نشان از موفقیت این سامانهها در فضای نظام بانکداری کشور است.
وی به افتخارآفرینی کارکنان در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: کارکنان بانک ملی با حمایتهای ویژه و ارایه خدمات خود در شعب در روزهای اخیر، ملی بودن این بانک را معنا کردند که این موضوع جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
دکتر نجارزاده در بازدید از بخشهای مختلف گروه دادهورزی سداد، پایداری زیرساختهای بانک را در شرایط حساس کنونی، اقدامی قابل تقدیر دانست و تأکید کرد: متخصصان جوان شرکت دادهورزی سداد با اتکا به علم و دانش به خوبی توانستند زیرساختهای بانک را پایدار نگه دارند تا نیازهای حوزه بانکداری دیجیتال در کشور رفع شود.
همچنین مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مرکزی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای بیوقفه کارکنان این شعبه، از نزدیک در جریان فعالیتهای این واحد قرار گرفت و با بازدید از بخشهای مختلف شعبه با کارکنان آن دیدار و گفتوگو کرد.
وی در ادامه بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک و ارایه تمامی خدمات بانکی در لحظه تاکید کرد.
حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از شرکت دادهورزی سداد، پشتیبانی از خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران توسط این شرکت را اقدامی قابل تقدیر معرفی و تأکید کرد: متخصصان جوان سداد با اتکا به علم و دانش به خوبی توانستند نیازهای حوزه بانکداری دیجیتال و غیرحضوری شبکه بانکی کشور را طی روزهای اخیر برآورده کنند.
وی گفت: شرکت دادهورزی سداد نهتنها برای بانک ملی ایران بلکه برای کشور یک سرمایه ارزشمند محسوب میشود، زیرا با بهرهگیری از نیروهای انسانی متخصص توانسته محصولات نوآورانه را به شبکه بانکی تزریق کند.
حامد دهقانی مدیرعامل هلدینگ دادهورزی سداد نیز در این بازدید ضمن معرفی و تشریح پروژهها، خدمات و توانمندیهای موجود، گزارشی از عملکرد همکارانش در روزهای اخیر ارایه کرد.