تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری در بانک سامان
بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان موفق به تمدید آخرین ویرایش استاندارد ایزو 10002 شد.
گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بانک سامان، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، برای نهمین سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه بینالمللی ایزو 10002شد.
در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتریمحور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.
گفتنی است، استاندارد بینالمللی ایزو 10002، راهنمایی برای طراحی و پیادهسازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت مدیریت و رسیدگی به شکایتها برای انواع فعالیتهای تجاری است.