• تا 29 مهر؛ روز ملی صادرات
  • تمرکز بر حفظ بازار کشورهای همسو و همسایه

توسعه فرهنگ صادراتی با روز ملی صادرات

معاون حقوقی و امور مجلس اتاق تعاون ایران ضمن تاکید بر تمرکز در بازار کشورهای همسو و همسایه، روز ملی صادرات را نماد تجلیل از صادرکنندگان داخلی و توسعه فرهنگ صادراتی دانست.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان توسعه تجارت ایران، ارسلان قاسمی، روز ملی صادرات را یکی از مهم‌ترین همایش‌های ملی در حوزه اقتصادی معرفی کرد و افزود: صادرکنندگان پیشران اقتصاد کشور هستند از این‌رو ضرورت تجلیل از آنها باهدف توسعه فرهنگ صادراتی بسیار احساس می‌شود.

وی با بیان این که حدود 3 دهه از برگزاری همایش روز ملی صادرات می‌گذرد، افزود: دولت‌ها به‌ویژه سازمان توسعه تجارت ایران در برگزاری این روز باجدیت ورود و این روز را به نماد کشور برای تکریم صادرکنندگان داخلی تبدیل کردند.

قاسمی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی علیه ایران، ادامه داد: یکی از راه‌های که تاب‌آوری اقتصاد را در شرایط کنونی دوچندان می‌کند توسعه هر چه بیشتر صادرات است؛ و باید برای تحقق این مهم بیش از پیش برای حفظ بازارهای خود تلاش کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس اتاق تعاون ایران در پایان بر تمرکز بیشتر در بازار کشورهای همسو و همسایه تاکید کرد.
گفتنی است، بیست و نهمین دوره آیین روز ملی صادرات از سوی سازمان توسعه تجارت ایران و با هدف حمایت از صادرکنندگان نمونه و برتر ملی پایان مهر سال جاری برگزار می‌شود.

منبع
پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان توسعه تجارت ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا