راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به سهامداران بانک آینده

سامانه پاسخگویی به سهامداران بانک آینده راه‌اندازی شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخگویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخگویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

بر اساس این گزارش، از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ثبت مشخصات سهامداران، قابلیت ضبط مکالمات و ذخیره‌سازی آن در پایگاه داده‌ها اشاره کرد.

گفتنی است، سهامداران و هموطنان می‌توانند پس از تماس با شماره‌ تلفن بانک آینده (85930000-021) برای ارتباط با امور سهام، عدد (4) را وارد کرده و سؤالات خود را درباره امور مرتبط با سهام بانک آینده، مطرح کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا