سقف برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف مبلغ ریالی تراکنش برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌های عضو شتاب افزایش یافت.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس اعلام بانک مرکزی و در راستای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان، سقف برداشت وجه نقد از خودپردازهای این بانک به مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، سقف برداشت وجه نقد رفاه کارت‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران از خودپردازهای این بانک ۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید