مشتریان باید به سمت خدمات فناورانه سوق داده شوند/تاکید بر اهمیت تبیین خدمات جدید بانک کشاورزی
معاونان بانک کشاورزی در همایش روسای شعب این بانک در استان آذربایجان شرقی ضمن تشریحهای اقدامات نوین بانک در زمینه توسعه خدمات فناورانه، بر اهمیت هدایت مشتریان به سمت استفاده از این خدمات تأکید کردند.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این همایش، اللهداد محمدیمفرد، معاون مدیرعامل این بانک در امور بازاریابی و هماهنگی شعب، با اشاره به طرحهای موفق بانک کشاورزی از جمله طرح احسان، برنامهریزی و شناخت عمیق مشتری را رمز موفقیت در بازاریابی دانست.
رضا حسینی، معاون پشتیبانی مدیرعامل بانک کشاورزی نیز با تأکید بر لزوم شناخت بازار و نیازهای مشتریان، به ضرورت تمرکز بر گروههای هدف و همچنین توجه ویژه به تجهیز منابع از طریق استفاده بهینه از وقت آزاد شعب اشاره کرد و گفت: زنجیره بازاریابی در بخش کشاورزی ظرفیتهای زیادی برای رشد و توسعه دارد.
در ادامه، مسعود رضایی، معاون امور سرمایه انسانی این بانک، عملکرد شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی را مثبت ارزیابی کرد و با تأکید بر نقش محوری روسای شعب در پاسخگویی به مشتریان، گفت: موضوع تامین کسری نیروی انسانی در حال پیگیری است و به زودی اقدام خواهد شد.
صادق نوری، معاون مدیرعامل بانک کشاورزی در توسعه کسب و کار نیز استفاده از ظرفیت پلتفرم پالیز در بازاریابی زنجیرهای و افزایش سهم از بازار را ضروری دانست و با بیان این که و در دنیای امروز بانکها به سمت شعب دیجیتال و مشاوره محور حرکت کردهاند، گفت: نوآوریِ باز، ارتباط با دانشگاهها و استفاده از ظرفیت استارت آپها و نوآوری بسته همکاری کارکنان سازمان در نظام پیشنهادات و ارایه ایدهها و نقطهنظرات سازنده است.