هدفی بالاتر از ارایه خدمات متفاوت و فناورانه به مشتریان نداریم
مدیرعامل بانک ملی ایران در دومین روز از همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ گفت: هدفی بالاتر از ارایه خدمات متفاوت و فناورانه به مشتریان نداریم.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در دومین روز از همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ در پنل تخصصی اعضای هیاتمدیره، مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که در این همایش دو روزه گزارشهای خوبی ارایه شده است، تصریح کرد: تحلیلی شدن گزارشها و کاربردی شدن آن ها ما را برای دستیابی به اهداف بسیار کمک خواهد کرد و این مهم یکی از نقاط قوت همایش ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال بود. نقطه نظرات، نقدها و مشکلات باید مستمرا بیان، بررسی و مرتفع شوند؛ نپرداختن به مشکلات موجب ضرر و لطمه خواهد بود.
وی با اشاره بر تحول در حوزه فناوری و دیجیتال تاکید کرد: اولویتی برتر و مهمتر از حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارایه خدمات متفاوت به مشتریان در بانک ملی ایران نداریم و باید در راستای تحقق این هدف مهم چشماندازی 20 ساله داشته باشیم و برای آن سرمایهگذاری کنیم.
مدیرعامل بانک ملی ایران به تغییرات صنعت بانکداری در جهان اشاره و اذعان کرد: بانک ملی ایران گذشته پرافتخاری را رقم زده و اکنون نیاز است با پشتوانه گذشته، نگاهی بلند مدت به آینده داشته و همگام با تغییرات این صنعت در سطح جهانی در نظام بانکداری ایران پیشرو باشد.
وی با اشاره به این که تحقق اهداف عالیه بانک، هدف تمام ارکان بانک ملی ایران است، ادامه داد: منابع 55 میلیون سپردهگذار نزد ما در بانک ملی ایران به امانت است و برای حفظ این امانت با هرگونه اهمالکاری با جدیت برخورد خواهیم کرد.
نجارزاده ادامه داد: ساختار کلان بانک ملی ایران نیازمند اصلاحی است که باید توسط همکاران انجام شود و باید توجه داشت که بهترین و خبرهترین مشاوران ما، همکارانمان هستند که باید طرحها و ایدههایشان را شنید.
مدیرعامل بانک ملی ایران با اعلام این که مشتریان از اجرا، سهولت و سرعت دریافت طرح مهربانی رضایتمندی کامل داشتند، تصریح کرد: این طرح جذب منابع قابل توجهی را برای بانک به همراه داشته که نشان میدهد تمرکز بر ارایه محصولات جدید و ایدههای نو میتواند برای دستیابی به اهداف بانک و کسب رضایت حداکثری مشتریان مثمرثمر باشد. مهم این است که از جوانان و نخبگان خلاق و ایدهپرداز در این راستا بهرهگیری شود.
وی افزود: شایستهسالاری در سیستم بانک ملی ایران باور و ذهنیتی است که باید جملگی به آن دست پیدا کنیم، از همین رو سازوکار آن باید شفاف و به صورت سامانهای طراحی شود تا بتوانیم برای پیشبرد فعالیتها، افراد مستعد را شناسایی و مدیران توانمند را انتصاب کنیم.
نجارزاده در پایان سخنان خود با توجه به اهمیت حوزه آموزش در روند شایستهسالاری خاطرنشان کرد: باید آموزش سنتی را رها کرده و به سمت شیوههای نوین آموزشی گام برداریم و همچنین از تولید محتوای آموزشی مناسب برای همکاران، فرزندان و خانواده آنان غافل نشویم.