سامانه نظرسنجی آنلاین بانک ملت با هدف دریافت نظرات و دیدگاههای مشتریان و در راستای بهبود کیفیت ارایه خدمات به آنان شروع به کار کرد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در سامانه نظرسنجی آنلاین که با هدف دریافت بازخورد از مشتریان و ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده ازسوی کارکنان شعب طراحی شده است، امکان نظرسنجی از طریق تولید QRCODE اختصاصی برای هر یک از همکاران شعب و استقرار آن روی باجه و همچنین ارسال پیامک حاوی لینک نظرسنجی به مشتری فراهم شده است.
این گزارش حاکی است، این سامانه در مرحله نخست به صورت پایلوت در شعب بانک ملت در استان تهران راهاندازی شده است و در هفتههای آینده به تمامی شعب در سراسر کشور تسری پیدا خواهد کرد.
- منبع خبر : روابط عمومی بانک ملت
https://gooyaekhabar.ir/?p=97272
Friday, 18 July , 2025