ارائه خدمات مدیریت حساب، مدیریت چک و مدیریت پیامکهای بانکی برای کاربران اپلیکیشن مباشر ملت (کاربران تعریف شده مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی حقوقی یا سامانه محب) فراهم شد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در راستای تسهیل نقل و انتقال چکهای صیادی برای مشتریان حقوقی، سرویسهای چکهای صیادی از جمله ثبت صدور چک صیاد، تایید دریافت چک صیاد، تایید انتقال چک صیاد، استعلام وضعیت انتقال چک صیاد، استعلام صادرکننده چک صیاد و دارنده چک صیاد در سامانه مباشر ملت امکانپذیر شد.
بر اساس این گزارش، برای فعالسازی خدمات چک های صیادی برای کاربران شرکت/سازمان متقاضی، کاربر ارشد مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی حقوقی یا سامانه محب میتواند نسبت به تخصیص سرویسهای صیادی به کاربران موردنظر به تعداد نامحدود و به صورت رایگان (معاف از پرداخت کارمزد) اقدام کند.
گفتنی است، نحوه تعریف کاربران مباشر و تخصیص خدمات بانکی از جمله خدمات چکهای صیادی به آنان، در راهنمای کاربر ارشد مشتری در صفحه ورودی سامانه بانکداری اینترنتی حقوقی، قابل مشاهده و دریافت است.
مشتریان استفادهکننده از سامانه محب در صورت نیاز به دریافت راهنمای کاربری مباشر میتوانند با مرکز پشتیبانی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق با شماره تلفن ۴۲۰۶۷۴۲۰ تماس بگیرند.
در عین حال با هدف رعایت ملاحظات امنیتی، کاربران فعلی اپلیکیشن مباشر باید نسبت به حذف نسخه نصب شده درگوشی خود اقدام و سپس نسخه جدید اندرویدی / IOS مباشر (با امکانات چکهای صیادی) را از سایت بانک و یا بازارچههای برنامههای موبایلی معتبر دریافت و بارگذاری کنند. این امر صرفاً یک بار بوده و در بروزرسانیهای آتی، نیازی به حذف و بارگذاری مجدد اپلیکیشن نخواهد بود.
این گزارش حاکی است، در صورت عدم نصب نسخه جدید، امکان استفاده از سرویسهای مزبور برای کاربران فعلی مباشر (حتی پس از تخصیص سرویس ازسوی کاربر ارشد مشتری) میسر نخواهد بود.
در همین حال، تخصیص تمامی سرویسهای چکهای صیادی به یک کاربر یا تخصیص هر یک از سرویسهای یاد شده به صورت جداگانه برای هریک از کاربران مباشر، امکانپذیر شده است.
- منبع خبر : بانک ملت
Friday, 24 March , 2023