بانک ملی ایران در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب ۶ عنوان جایزه شد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم اعلام نتایج این جشنواره که معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکتها و موسسات مختلفی از شهرها و استانهای مختلف کشور حضور داشتند، روابط عمومی بانک ملی ایران موفق شد در سه بخش، رتبه نخست و در سه بخش دیگر رتبه دوم را از آن خود کند.
بر اساس نتایج اعلام شده، رتبه نخست در بخشهای سرمقاله، مقاله و کتاب این جشنواره و همچنین رتبه دوم جشنواره در بخشهای صفحهآرایی، آگهی و پوستر به بانک ملی ایران رسید.
بر این اساس دیپلم افتخار (به عنوان بالاترین رتبه جشنواره) و لوح و تندیس نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط هیات داوران به داریوش سهرابی رییس ادارهکل روابط عمومی بانک ملی ایران رسید.
محمدرضا نوروزپور معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از جمله سخنرانان این همایش بود که موضوع و کیفیت تولید محتوا را مورد بحث و بررسی قرار داد.
این آثار برابر مقررات جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال ۱۴۰۲ و شش ماه نخست ۱۴۰۳ تاکنون انتخاب شده و توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت.
لازم به ذکر است جشنواره در سه بخش ملی و استانی برگزار شد و همه روابط عمومیها در بخشهای دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در آن بودند.
گفتنی است، نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که امروز با حضور اساتید، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و علاقهمندان به علوم ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، چهارکتاب با عناوین اینفوگرافیک در روابط عمومی، ارتباطات سلامت، روابط عمومی ترکیبی و کتاب سال روابط عمومی رونمایی شدند.
این جشنواره که بیش از ۱۰۰ سازمان آثار خود را به آن ارسال کرده بودند، در بخشهای انتخاب نشریه داخلی برتر در شاخههای سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عکس ، مصاحبه و صفحهآرایی، انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی در شاخههای کتاب، بروشور، پوستر و ویژهنامه، انتخاب بهترین طرح و برنامه انتشاراتی، انتخاب سامانههای اطلاعرسانی الکترونیکی برتر در شاخههای وب سایت و خبرنامه الکترونیکی و انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی برگزار شد.
- منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران
Tuesday, 21 January , 2025