بانک مرکزی با هدف سهولت دسترسی کاربران درخصوص امکان ثبت و پیگیری شکایات، شماره تماس مراکز ارتباط مردمی شبکه بانکی را در بخش: درباره بانک > تماس با ما > پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی> مرکز ارتباط با مشتریان بانکها درج کرده است و مشتریان شبکه بانکی میتوانند درخواستهای خود را از این طریق مطرح کنند.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مشتریان شبکه بانکی همچنین میتوانند درخواستها و تقاضاهای خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی این بانک با شماره تلفن ۲۷۰۶ مطرح کنند. در این خصوص امکان ثبت درخواستها به صورت آنلاین از طریق سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات این بانک وجود دارد.
سامانه ارتباط مردمی بانک مرکزی با شماره تلفن ۲۷۰۶ که دو سال پیش به همت بانک مرکزی راهاندازی شد، روزانه به طور متوسط پاسخگوی بیش از یک هزار درخواست مردمی است و راه اندازی آن، گام ارزندهای در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار میآید.
عملکرد چشمگیر سامانه در این مدت کوتاه، حاکی از افزایش میزان رضایتمندی مردم و مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی و کاهش میزان مراجعه مستقیم به بانک مرکزی است.
- منبع خبر : بانک مرکزی
Tuesday, 21 March , 2023