اهدای خون کارکنان فولاد مبارکه به یاد شهدای کربلا و شهید راه صنعت
رییس مرکز اورژانس و درمان فولاد مبارکه با اشاره به برگزاری پویش اهدای خون در این مجتمع، هدف از اجرای این برنامه را ادای احترام به مقام شامخ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ترویج فرهنگ ایثار و نوعدوستی در میان کارکنان عنوان کرد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، امیرسامان روستایی، رییس مرکز اورژانس و درمان فولاد مبارکه در مصاحبه با خبرنگار فولاد با اشاره به برگزاری پویش اهدای خون در این مجتمع، هدف از اجرای این برنامه را ادای احترام به مقام شامخ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ترویج فرهنگ ایثار و نوعدوستی در میان کارکنان عنوان کرد.
وی ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، یاد و خاطره شهید راه صنعت، شهید عباس بهرامی را نیز گرامی داشت و اظهار کرد: این پویش با هدف ادای احترام به شهدای کربلا و همچنین پاسداشت یاد شهید عباس بهرامی که در جریان حملات دشمنان صهیونیستی و آمریکایی به صنعت کشور به شهادت رسید، برگزار شد.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر کارکنان فولاد مبارکه از این اقدام خداپسندانه افزود: پیش از آغاز رسمی برنامه، دهها نفر برای شرکت در پویش اهدای خون ثبتنام کرده بودند که به دلیل محدودیت زمانی، امکان پذیرش حدود ۲۰۰ نفر از داوطلبان در مدت برگزاری برنامه فراهم شد.
رییس مرکز اورژانس و درمان فولاد مبارکه ادامه داد: این استقبال گسترده نشاندهنده روحیه ایثار، مسوولیتپذیری اجتماعی و همدلی کارکنان فولاد مبارکه است؛ فرهنگی ارزشمند که همواره در این مجموعه جاری بوده و در مواقع مختلف خود را نشان داده است.
روستایی با اشاره به اقدامات پیشین فولاد مبارکه در حوزه اهدای خون گفت: چند ماه قبل نیز در یک حرکت خودجوش و انساندوستانه، کارکنان فولاد مبارکه موفق شدند حدود یک هزار واحد خون به سازمان انتقال خون استان اصفهان اهدا کردند که این اقدام نقش موثری در تامین نیاز بیماران و نجات جان انسانها داشته است.
وی اضافه کرد: این سنت حسنه در سالهای آینده نیز تداوم یابد و خاطرنشان کرد: از همکاری و همراهی سازمان انتقال خون استان که با وجود مشغلههای فراوان در اجرای این برنامه مشارکت کرد، قدردانی میکنیم. خوشبختانه با همدلی و مشارکت کارکنان و مسوولان، امروز شاهد انجام یک اقدام بزرگ و ارزشمند در فولاد مبارکه بودیم.




