بانکداری ویدیویی که برای نخستین بار از سوی بانک ملت و در بستر سامانه مگابانک ارایه شده، در دسترس تمامی مشتریان قرار گرفت.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بانکداری ویدیویی که خدمتی مجازی با حفظ ارتباطات انسانی است و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعبه طراحی و اجرایی شده، امکان ارایه بخشی از خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری برای مشتریان فراهم کرده است.
بر اساس این گزارش، خدمت بانکداری ویدیویی با تکیه بر فناوری ارتباط ویدیویی زنده، بستری امن را برای ارایه انواع خدمات بانکی فراهم میسازد و از این پس تمامی مشتریان حقیقی ایرانی غیرمحجور میتوانند با نصب یا بهروزرسانی آخرین نسخه منتشرشده سامانه مگابانک و انتخاب گزینه بانکداری ویدیویی، این خدمت جدید را دریافت کنند.
بر این اساس، این خدمت پرکاربرد که بر اساس نیاز روز مشتریان راهاندازی شده، انتقال وجه (ساتنا، پایا و داخلی) را که از پرکاربردترین خدمات مورد نیاز مشتریان است امکانپذیر ساخته است و در مراحل بعدی با هدف پاسخگویی مطلوب و بهینه به نیاز مشتریان، خدمات قابل ارایه بر این بستر، توسعه خواهد یافت.
این گزارش حاکی است، برای استفاده از این خدمت، شماره تلفن همراه حساب کاربری مشتری در مگابانک با شماره ثبت شده در سامانه متمرکز بانک، باید تطابق داشته باشد و در زمینه حسابهای اشتراکی، امکان برداشت از حساب و انجام حواله، صرفاً برای حسابهایی که دارای شرط «برداشت هریک به تنهایی» باشند، میسر است.
برای مشاهده راهنمای خدمت بانکداری ویدیویی <<اینجا>> را کلیک کنید.
- منبع خبر : روابط عمومی بانک ملت
Tuesday, 10 September , 2024