دکتر اخلاقی در دیدار با رییس جدید سازمان حج و زیارت از آمادگی بانک تجارت برای ارایه خدمات مطلوب به زائرین خبر داد.

به گزارش گویای خبر به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مدیرعامل بانک تجارت به اتفاق هیات همراه در دیدار با رییس سازمان حج و زیارت، ضمن تبریک انتصاب وی، بر اهمیت ارایه خدمات و محصولات به‌ زائرین خانه خدا و عتبات عالیات تاکید کرد و از آمادگی این بانک برای توسعه همکاری‌هادر ابعاد مختلف به منظور ارایه خدمات مطلوب به زائرین خبر داد.

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این دیدار، به تشریح عملکرد بانک تجارت در خدمت‌رسانی به زائرین خانه خدا و عتبات عالیات در شهرهای مختلف کشور و مبادی خروجی طی سال‌های متمادی اشاره و با بیان اینکه خدمات‌رسانی به زائران، توفیقی الهی محسوب می‌شود، بر لزوم طراحی راهکارهایی برای تسهیل و تسریع در امور زائران تاکید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به تجربه موفق سال‌ها همکاری این بانک با سازمان حج و زیارت و تأثیر آن بر ادامه و گسترش سطح این همکاری‌ها افزود: بانک تجارت پیش از این با امضای تفاهم‌نامه با سازمان حج و زیارت، به‌عنوان بانک عامل، ثبت‌نام دانشجویان برای اعزام به سفر حج و عتبات وارد عمل شده و با صدور «زائرکارت تجارت»، اعطای تسهیلات و تهیه بسته‌های فرهنگی برای این زائران همکاری‌هایی را با این سازمان داشته است.

در جریان این دیدار، علیرضا بیات رییس سازمان حج و زیارت نیز ضمن قدردانی از همکاری‌های گذشته بانک تجارت با این سازمان گفت: از هرگونه اقدامی که بتواند مسیر این همکاری‌ها را تسهیل کرده و گسترش دهد استقبال می‌کنیم.

وی افزود: امیدوارم با کمک بانکی بزرگ و حرفه‌ای در امور مالی همچون بانک تجارت بتوانیم نیاز هموطنان در سفر روحانی حج و زیارت عتبات عالیات را به بهترین شکل ممکن پاسخ‌گو باشیم.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی بانک تجارت