بهره‌برداری از میزخدمت بانک مسکن با رویکرد مشتری‌محوری در هفته دولت

با حضور مدیرعامل بانک مسکن از میزخدمت این بانک در هفته دولت، با رویکرد مشتری‌محوری به بهره‌برداری رسید. 

 گویای خبر – به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، در چهارمین روز از هفته دولت و به منظور ضرورت پاسخ‌گویی به مشتریان؛ با حضور مدیرعامل بانک مسکن؛ میز خدمت در ساختمان ادارات مرکزی این بانک با رویکرد مشتری محوری به بهره‌برداری رسید. به منظور ارتقای فرهنگ پاسخ‌گویی و در راستای افزایش تعامل دوسویه بانک و مشتریان؛ خدمات ارایه شده در میز خدمت توسعه یافته و در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این میز خدمت که احمد توکل مقدم عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در منابع انسانی و محمد حسن ترابی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت نیز حضور داشتند؛ دکتر خورسندیان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت؛ بر اهمیت اطلاع رسانی و پاسخ‌گویی به مشتریان در راستای رضایت‌مندی آنها تاکید کرد.

دکتر خورسندیان در این میز خدمت به صورت رودررو و مستقیم با مشتریان به گفت‌وگو پرداخت و به سوالات و انتظارات آنها پاسخ گفت.

وی با اشاره به این مطلب که برپایی میز خدمت در راستای توجه ویژه بانک مسکن به پاسخ‌گویی و شفاف‌سازی خدمات و فعالیت‌های بانک صورت گرفته است؛ افزود: به منظور ارتقای فرهنگ پاسخ‌گویی و با رویکرد تعامل دوسویه بانک و مشتریان؛ خدمات ارایه شده در میز خدمت توسعه یافته است به طوری که سعی کرده ایم علاوه بر پاسخ‌گویی تلفنی به مشتریان؛ شرایط دیدار حضوری مدیران بانک مسکن و مشتریان را فراهم کرده تا حس هم افزایی بیشتری میان بانک و مشتریان ایجاد شود.

دکتر خورسندیان یادآور شد: در این راستا برنامه‌های دیگری نیز مدنظر بانک می‌باشد تا اهداف مورد نظر از برپایی میزخدمت و پاسخ‌گویی به مشتریان محقق شود برپایی مستمر میزخدمت با رویکرد مشتری‌محوری و پاسخ‌گویی بدون وقفه به مشتریان از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه حضور خود در میز خدمت؛ ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات برخی از مشتریان بانک؛ رهنمودهای لازم را در خصوص رفع مشکلات و دغدغه مشتریان و ارایه خدمات مطلوب به آنها ارایه کرد.

احمد توکل مقدم عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور منابع انسانی نیز در این میز خدمت به سوالات همکاران در حوزه پرسنلی و رفاهی پاسخ داد.همچنین سایر مدیران و کارشناسان بانک مسکن با حضور در مرکز پاسخ‌گویی و ارتباط مردمی این بانک به صورت تلفنی پاسخ‌گوی سوالات مشتریان بودند.

شایان ذکر است میزخدمت بانک مسکن در طول هفته دولت برپا بوده و به صورت حضوری و تلفنی به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا