شرکت بیمه دی با استفاده از پلتفرم یکپارچه دیجیتال خود «دِیدار» و مجموعهای از سامانههای نوین، گامی بلند در راستای ارایه خدمات غیرحضوری و تسهیل فرآیندهای بیمهای برای مشتریان خود برداشته است.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، بیمه دی با هدف تحقق برنامههای عملیاتی و چشمانداز خود در حوزه دیجیتال، قابلیتهای آنلاین خود را به طور قابل توجهی توسعه داده است. پلتفرم یکپارچه «دِیدار» به عنوان قلب تپنده تحول دیجیتال این شرکت، مجموعهای از خدمات متنوع و کاربردی را به صورت برخط در اختیار مشتریان قرار میدهد.
در کنار ارایه خدمات آنلاین صدور و خسارت محصولات مختلف، قابلیتهای جدید این اپلیکیشن در اسفندماه سال جاری رونمایی گردید.
یکی از مهمترین قابلیتهای «دِیدار»، ارایه خدمات بالینی آنلاین به بیمهشدگان بنیاد شهید است. این افراد میتوانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، درخواست خدمات پزشکی و پرستاری در منزل را ثبت کنند. همچنین، سامانه ارزیابی اسناد درمانی به صورت کاملاً خودکار، امکان ثبت و ارزیابی آنلاین اسناد و پرداخت سریع خسارتها را فراهم میکند.
در حوزه خسارت خودرو، سامانه جامع خسارت امکان ارزیابی آنلاین خسارتهای زیر ۱۵۰ میلیون ریال را فراهم کرده و فرآیند پرداخت خسارت را تسریع بخشیده است. مشتریان بیمه آتشسوزی نیز میتوانند بدون نیاز به حضور کارشناسان، درخواست و تصاویر مربوط به بیمه را از طریق سامانه «دِیدار» ثبت کنند.
بیمه دی برای افزایش وفاداری مشتریان، باشگاه مشتریان را با ارایه امتیاز، تخفیف و برنامههای ویژه راهاندازی کرده است. همچنین، امکان استفاده از تخفیفات و جوایز بیمهای و غیربیمهای نیز در این سامانه فراهم شده است.
نمایندگان بیمه دی نیز میتوانند از طریق قابلیت «بازاریاب دیجیتال» بدون نیاز به فرآیندهای پیچیده اداری، نسبت به فروش بیمهنامه و تسهیم کارمزد با اطرافیان خود اقدام کنند.
علاوه بر این، سامانه هوش کسب و کار با ارایه داشبوردهای گزارش دهنده و تحلیلی، عملکرد سازمان را در سطوح مختلف به صورت یکپارچه نمایش میدهد.
توسعه خدمات دیجیتال بیمه دی ادامه دارد و این شرکت به دنبال ارایه خدمات نوین، کارآمد و در دسترس به مشتریان خود در سراسر کشور است.
- منبع خبر : روابط عمومی بیمه دی
Monday, 17 March , 2025