هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتریمدار در محل مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور مسوولان عالی رتبه کشور و مدیر بنگاههای اقتصادی برگزار شد.
گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در این مراسم، کارگزاری بانک سامان به واسطه رویکردهای نوین در ارایه خدمات نوآورانه و دیجیتالی نئوبروکر سامان به مشتریان خود، موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد. دکتر حمیدرضا مهرآور مدیرعامل و عضو هیاتمدیره کارگزاری بانک سامان با حضور در محل اجلاس تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت نمود.
بر اساس این گزارش، پس از بررسی کمیته علمی به ریاست دکتر خزایی عضو هیات علمی دانشگاه تهران، کارگزاری بانک سامان در بخش کارگزاریها موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان گردید.
شایان ذکر است بررسی و سنجش کمیته علمی در سه مرحله مختلف به صورت راستی آزمایی، ارسال مستندات و سپس حضور تیم هیات علمی اجلاس در سازمان جهت بررسی نهایی و مستندسازی صورت پذیرفت.
از جمله شاخصهای گزینش و پایش صورت گرفته توسط کمیته علمی در کارگروههای مختلف میتوان به سطح سرویسها و خدمات ارایه شده به مشتریان، بهرهوری، سودآوری و توجه به فناوری و نوآوری شرکتها اشاره داشت.
شرکت کارگزاری بانک سامان یکی از قدیمیترین شرکتهای زمینه ارایه خدمات کارگزاری نه تنها از اعتبار مناسبی در بین مشتریان برخوردار است بلکه با سرلوحه قراردادن کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان کوشیده است همواره در ارایه خدمات نوین پیشتاز باشد. در همین راستا نئوبروکر سامان درگاهی ویژه برای ارایه خدمات اعتباری و خدمات نوآورانه صنعت کارگزاری در کنار خدمات رایج سامانههای معاملاتی است. در نئوبروکر سامان خدمات پذیرش به صورت تماماً دیجیتالی و تنها با چند کلیک انجام میشود.
- منبع خبر : روابط عمومی بانک سامان
Saturday, 19 July , 2025