معاون مدیر نظارت بر امور فنی سازمان فروش بیمه پاسارگاد از برگزاری جشنواره «یلدا تا نوروز» خبر داد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، علی اکبر بختیاری معاون مدیر نظارت بر امور فنی سازمان فروش در خصوص برنامه پیش روی بیمه پاسارگاد در خصوص علت برگزاری جشنواره «یلدا تا نوروز» گفت: بر اساس پایش شرایط در بازار بیمه کشور پیشنهاد شد تا به منظور توانمندسازی و افزایش انگیزه در سازمان فروش سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲را متفاوت‌تر از هر سال پیش ببریم.

وی افزود: این اقدام در جهت ایجاد انگیزه مضاعف، ایجاد نوآوری و به‌روزرسانی دانش حرفه‌ای حس رقابت‌پذیری سالم و افزایش راندمان در سازمان فروش و افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های عمر و تأمین آتیه در کشور اجرایی می‌شود و به نوعی جانی تازه پس از ۹ ماه تلاش در رگ‌های این سازمان گسترده دمیده خواهد شد تا شاهد افزایش بهره‌وری سازمان فروش در ۳ ماهه پایانی سال باشیم.

بختیاری در ادامه گفت: بر همین اساس با تصمیم کمیته سازمان فروش و پیشنهاد مدیران ارشد فروش، بیمه پاسارگاد برای اولین بار اقدام به برگزاری جشنواره «یلدا تا نوروز» خواهد کرد تا توانمندی‌های سازمان فروش بیشتر دیده شده و شاهد روزآمدی و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فعال در این بخش باشیم.

وی همچنین اظهار کرد: نمایندگان فروش بیمه‌های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد پس از کسب حد نصاب اولیه در فروش بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه از نظر میزان پرتفوی مناسب می‌توانند در همایش شرکت کنند و نفرات برگزیده نیز به صورت ویژه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

بختیاری در پایان افزود: این جشنواره با هدف ایجاد حسی نو، هم‌افزایی و ایجاد انگیزه مضاعف و رقابت سالم در سازمان گسترده فروش بیمه‌های زندگی بیمه پاسارگاد برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ بیمه پاسارگاد به عنوان بزرگ‌ترین بیمه خصوصی کشور به صورت تخصصی در حوزه بیمه‌های عمر و تأمین آتیه در حال خدمت‌رسانی است و امکانی برای  بیمه‌گزاران خود فراهم کرده تا با هر مبلغی بتوانند از مزیت‌های بیمه عمر و تأمین آتیه بهره‌مند شوند و متناسب با پوشش‌های بیمه‌نامه خود گوشه‌ای از ریسک‌های زندگی در دنیای صنعتی را بیمه کنند.

سازمان فروشی به گستردگی یک کشور

همچنین بیمه پاسارگاد با در اختیار داشتن سازمان فروش گسترده با بیش از ۴۰ هزار نماینده فروش ایجاد دسترسی سریع و آسان به انواع خدمات بیمه در سراسر کشور اکنون بیش از ۸ میلیون بیمه‌گزار عمر دارد و قطعاً با توجه به تغییر رویکردهایی که پس از شیوع بیماری کرونا در کسب و کارها رخ داد باید خدمات خود را متناسب با این دوران و با هدف روزآمدی و توانمندسازی سازمان فروش برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان تجهیز کند. این امر میسر نمی‌شود مگر با برگزاری جشنواره‌های انگیزشی برای انتقال دانش و تجربه، برنامه‌ای که بیمه پاسارگاد قدم در راه برگزاری آن گذاشته است.

  • منبع خبر : روابط عمومی بیمه پاسارگاد