بیمه پارسیان 5 گواهینامه استاندارد سیستمهای مدیریت بینالمللی دریافت کرد
بیمه پارسیان با اهتمام به پیادهسازی سیستمهای مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بینالمللی، موفق به دریافت 5 گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، در جریان ممیزیهای انجام شده توسط نمایندگی انحصاریInterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در 5 حوزه سیستم مدیریت کیفیت «ISO9001:2015»، سیستم مدیریت شکایات «ISO10002:2018»، سیستم مدیریت رضایت مشتریان «ISO 10004:2018»، سیستم مدیریت آموزش «ISO10015:2019» و نظام آراستگی محیط کار «5S» موفق به دریافت گواهینامههای استاندارد بین المللی گردید.
این دستاورد ارزشمند، مرهون تعهد راسخ بیمه پارسیان به ارایه خدمات با کیفیت، نظم و آراستگی محیط کار، ایجاد محیطی امن و پاکیزه، سنجش مستمر رضایت مشتریان، ارتقای سطح آموزش کارکنان و شبکه فروش و در مجموع به کارگیری سیستمهای مدیریتی روز و کارآمد دنیا در این شرکت است.