شرکت فولاد خوزستان تندیس طلایی بیستودومین همایش ملی حمایت از مصرفکنندگان را دریافت کرد.
گویای خبر – به گزارش روابط عمومی فولاد خوزستان، بیستودومین همایش ملی حمایت از مصرفکنندگان با حضور عباس علیآبادی وزیر صمت، مدیران کل صمت استانها و ۳۶ شرکت برتر حامی حقوق مصرفکننده، روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ در سالن همایشهای حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.
عباس علی آبادی وزیر صمت در این همایش گفت: در معاملات میان تولیدکننده و مصرفکننده باید اخلاق حکمفرما باشد. یعنی محصول تولیدی همانی باشد که از سوی تولید کننده معرفی میشود. در معامله هر دو طرف باید راضی باشند، یا اینکه طرف دوم معامله مغموم نشده باشد. زیرا اگر این اتفاق بیفتد، معامله حرام و باطل خواهد بود.
سید مهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: امروز علم مدیریت دنیا در قالب CSM و CSI بزرگترین حمایت از مصرفکننده را در کیفیت قرار دادند. کیفیت، تنوع، قیمت، خدمات پس از فروش و تحویل بهموقع، پنج شاخص Q بزرگ است.
فرحی اظهار داشت: در مبحث دیگر به صدای اول و دوم مشتری پرداخته میشود، مدیرت رضایت مشتری و شاخصهای رضایت مشتری، صدای اول مشتری و اینکه بدانیم حق با مشتری است و درخواست مشتری و نیازهای او در آینده را صدای دوم مشتری گویند. اگر صدای مشتری شنیده نشود، بنگاه باید هزینه شکست درونی و بیرونی را متحمل شود. همچنین اگر مشکل یک محصول تولیدی با کمال دقت برطرف شود، آبروی شرکت حفظ میشود.
گفتنی است، در پایان مراسم با حضور وزیر صمت، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی و رییس سازمان حمایت از مصرفکننده از شرکت فولاد خوزستان با اهدای تندیس طلایی این همایش به عنوان حمایتکننده برتر، تقدیر شد.
- منبع خبر : روابط عمومی فولاد خوزستان
Saturday, 15 March , 2025