بانک ملی ایران از نسل جدید سیستم نوبتدهی هوشمند در نظام بانکی کشور با مشخصه بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء رونمایی کرد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه هوشمند نوبتدهی پارس تکنولوژی سداد از شرکتهای زیرمجموعه بانک ملی ایران با هدف بهینهسازی و مدیریت توان خدمترسانی سازمان به همه مشتریان و افزایش بهرهوری درون سازمانی ایجاد شده است و بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء، ارایه خدمات هوشمند نوبتدهی، ارایه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، ارایه گزارشهای مدیریتی برخط و منعطف و استفاده از نسل جدید سیستم نظرسنجی از مهمترین مشخصات این محصول منحصر به فرد بانک ملی ایران است.
دریافت نوبت به صورت غیرحضوری با استفاده از پیامرسان بله، نصب پنل نظرسنجی برای مشتریان و جمع آوری اطلاعات و نظرات و جستجوی خلوتترین صف در نزدیکترین شعبه با توجه به خدمت درخواستی و مکان مشتری از دیگر مشخصههای سیستم نوبتدهی هوشمند بانک ملی ایران است.
در نسخه آنلاین @ bot_Nobatgir امکان اخذ نوبت آنلاین با توجه به خدمت درخواستی، امکان انجام فرآیندهای بانکی مجاز، مشاهده قوانین و بخشنامههای بانکی و ارسال مدارک مورد نیاز وجود دارد.
این سیستم دسترسی به گزارش ریز کارکرد شعب، گزارش نظرسنجی باجهها و کارکنان شعب، گزارش وضعیت گیشهها، گزارش میزان کارکرد پرسنل و باجههای شعب و… را برای کاربر مجاز امکانپذیر کرده است.
لازم به ذکر است، این محصول با به کارگیری سامانههای نرم افزاری و تجهیزات سخت افزاری امکان مدیریت صف و نوبت به دو صورت حضوری و غیرحضوری در کلیه مراکز دارای مراجعهکننده را فراهم میآورد.
- منبع خبر : بانک ملی ایران
Thursday, 30 March , 2023