مدیرعامل بیمه پاسارگاد، هنر به عدالت رفتار کردن را شرط موفقیت یک بنگاه اقتصادی دانست.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، یکی از نکات اثرگذار در هر کسب و کاری بر مبنای قواعد مدیریت استراتژیک ذینفعان هستند، افراد و گروهها و سازمانهایی که میتوانند روی چشمانداز و مأموریت یک بنگاه اقتصادی تأثیر بگذارند. همچنین دستاوردها و خروجیهای استراتژیک بنگاه، روی آنها تأثیر میگذارد.
این نکته تا حدی اهمیت دارد که معصوم ضمیری مدیرعامل و نایب رئیس هیأتمدیره بیمه پاسارگاد در گفتوگو با سیمای تدبیر به عنوان نکته مهم از آن یاد کرد و افزود: در صنعت بیمه نکته مهمی که هیأتمدیره شرکتهای بیمه باید به آن توجه کنند این است که بین سه ذینفع اصلی یعنی مشتریان، کارمندان و سهامداران باید هنر به عدالت رفتار کردن را به وجود آورند.
مدیرعامل بیمه پاسارگاد بیان کرد: هیأتمدیرهای که همه منافع را به سهامداران تخصیص دهد یا همه منافع را بین کارمندان مجموعه تقسیم کند یا با طرح های مختلف آن قدر نرخ بیمهنامهها را پایین ارائه کند، که شرکت زیانده شود قطعاً با چالشهای جدی در فرآیند کسب و کار خود مواجه خواهد شد.
معصوم ضمیری افزود: هیأتمدیره و مدیرانی در شرکتهای بیمه موفق خواهند بود که بین این سه ذینفع اصلی به عدالت رفتار کنند به نحوی که کارمندان احساس کنند اگر در شرکت توفیقاتی حاصل شده آنها نیز سهم دارند.
یا اینکه سهامداران از سرمایهگذاری خود احساس رضایت کنند و بازدهی انتظاری قابل قبول را دریافت میکنند و همچنین بیمهگزاران نیز این احساس را نداشته باشند که مدیریت شرکت به هر ترفندی حقوق آنها را به نفع کارمندان و سهامداران نادیده میگیرد.
مدیرعامل بیمه پاسارگاد در پایان اشاره داشت: به همکاران خود و کسانی که در شرکتهای بیمه مدیریت دارند توصیه میکنم این الگو را تمرین کنند و هیچگاه در تصمیمات خود اجازه ندهند توازن در منافع ذینفعان دچار انحراف شود در صورت پیادهسازی این مدل قطعاً موفق خواهند شد.
- منبع خبر : روابط عمومی بیمه پاسارگاد
Wednesday, 19 February , 2025