حمایت از اقتصاد دریامحور مهم‌ترین محور اقدامات بانک ملی در هرمزگان است

مدیرعامل بانک ملی در نشست با نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: حمایت از اقتصاد دریامحور مهم‌ترین محور اقدامات بانک ملی در هرمزگان است.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان با جمعی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در این نشست با تقدیر از حضور نمایندگان استان گفت: بانک ملی ایران حدود یک قرن سابقه در نظام پولی کشور دارد و یک نهاد مردم‌نهاد است که تاکنون منشا خیر برای مردم بوده ‌است.

ابوالفضل نجارزاده افزود: بسیاری از صنایعی که در کشور فعالیت می‌کنند با حمایت‌های صورت گرفته از سوی بانک ملی توانسته‌اند فعالیت خود را آغاز یا توسعه دهند و بخش زیادی از مشکلات مردم نیز توسط این بانک برطرف شده ‌است.

نجارزاده خاطرنشان کرد: بانک ملی تلاش زیادی داشته است تا در حوزه‌های مختلف نقش‌هایی که برای بانک در نظر گرفته می‌شود را عملی نماید.

۵۵ میلیون مشتری در کشور

وی با بیان این که مهم‌ترین سرمایه بانک ملی اعتماد مردم است اظهارداشت: مردم به بانک ملی اعتماد دارند و ۵۵ میلیون نفر در سراسر کشور مشتری این بانک بوده که سرمایه بانک هستند و این اعتمادی است که در تعاملات و ارتباط با مردم به وجود آمده است.

نجارزاده با اشاره به این که کارکنان بانک ملی نیز مورد اعتماد مردم در هر منطقه هستند بیان کرد: وظیفه اجتماعی که بر عهده همکاران وجود دارد باعث شده آنها در منطقه، مورد اعتماد قرار بگیرند.

دکتر نجارزاده با بیان این که بانک ملی یک بانک کاملا دولتی است عنوان کرد: ما در بانک ملی به دنبال سودآوری نبوده‌ایم چرا که یک بانک دولتی هستیم و باید در راستای سیاست‌های دولت حرکت نماییم.

نجارزاده با اشاره به این که در سفرهای استانی تلاش می‌شود مشکلات استان مورد بررسی و رفع شود گفت: نود درصد مسوولان بانک در سفرهای استانی حضور دارند و در این سفرها مسایل و مشکلات استان رصد شده و حل می‌شود تا بهترین خدمات به مردم ارایه شود و این موضوع با حضور در مناطق مختلف و حوزه‌های استان به صورت حضوری مسایل استان رصد می‌شود.

اقتصاد دریامحور مهم‌ترین موضوع بانک در استان

وی درباره مهم‌ترین موضوعی که در استان توسط بانک ملی دنبال می‌شود اظهار داشت: بانک ملی در استان هرمزگان موضوع اقتصاد دریامحور را که از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت نیز می‌باشد دنبال می‌کند.

وی با اشاره به ورود بانک ملی به ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: تصفیه فاضلاب شهر بندرعباس یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که بانک به آن ورود کرده است و توانسته اقدامات خوبی انجام دهد چرا که  سالیان زیادی است مردم این شهر با مشکلاتی در این زمینه مواجه بودند.

نجارزاده ادامه ‌داد: اگر این ساماندهی فاضلاب بندرعباس به درستی صورت بگیرد، می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد تا در زمینه فاضلاب اقدام نمایند و این تهدید را به فرصت تبدیل نمایند.

اولویت بانک، پرداخت تسهیلات ازدواج

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک ملی بیان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری همیشه در اولویت بانک بوده و همیشه بودجه و سهمیه‌ای که در این زمینه اختصاص می‌یابد صددرصد محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: مشتریان خرد بانک یک مزیت بانک هستند که باید از این مزیت و ظرفیت استفاده نماییم و مردم همیشه در طرح‌های قرض‌الحسنه مشارکت خوبی داشته‌اند.

نجارزاده درباره ارایه خدمات غیرحضوری بانک خاطرنشان کرد: در بخش فعالیت‌های شعب، اکثر خدمات را تمایل داریم به صورت غیرحضوری به مردم ارایه نماییم چرا که باعث شفافیت برای مردم است و اکنون تسهیلات خرد بانک به صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود و تا پایان سال بسیاری از خدمات به این صورت به مشتریان ارایه خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان هرمزگان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در این استان وجود دارد و با وجود این ظرفیت‌ها، نباید هرمزگان محرومیت داشته باشید و بانک ملی آمادگی دارد در حوزه مسوولیت اجتماعی تا جایی که در توان داشته باشد در بخش‌های مختلف که نیاز استان است سرمایه‌گذاری نماید تا دغدغه‌های مردم استان برطرف شود.

وی با تقدیر از نمایندگان مجلس عنوان کرد: در حوزه بانکی همیشه نمایندگان مجلس حمایت‌های خوبی از بانک‌ها انجام داده‌اند و در اصلاح ساختار مالی بانک‌ها به آنها کمک کرده‌اند.

تخصیص دو همت برای ساماندهی فاضلاب بندرعباس

در این نشست رییس اداره امور شعب بانک ملی  استان هرمزگان نیز گفت: در استان ارتباط بسیار خوبی بین بانک‌ها و نمایندگان مجلس وجود دارد و نمایندگان نیز همواره حامی بانک‌های استان بوده‌اند.

حسن آرمات عنوان کرد: در بحث ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس تاکنون دو همت توسط بانک ملی تخصیص یافته که بیش از پنج همت آن پرداخت شده‌است و این امر موجب شده تا این پروژه اکنون بیش از هفتاد درصد پیشرفت داشته باشد.

در این نشست احمد مرادی و سیدعبدالکریم هاشمی نخل‌ابراهیمی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت‌های بانک ملی در استان که همواره باعث رضایت مردم بوده‌است، مسایلی مانند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری و کوتاه شدن صف انتظار، حمایت از طرح‌های عام‌المنفعه مانند پروژه ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس، گره‌گشایی از مشکلات مردم با پرداخت تسهیلات بدون سپرده‌گذاری، توجه به شرق استان و ارایه خدمات به مردم این بخش از استان و جذب نیروهای مورد نیاز بانک برای ارایه خدمات بهتر به مردم استان را مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا