عباس پیروزی عضو هیات عامل و معاون اعتباری با حضور در واحد پاسخگویی ادارهکل روابط عمومی بانک ملی ایران، با مشتریان و کارکنان بانک ملی ایران از سراسر کشور به گفتوگوی تلفنی پرداخت.
گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پیروزی در این برنامه تلفنی که نعمان صالحی رییس ادارهکل بررسی طرحها، افشین سلطانی رییس ادارهکل برنامهریزی و نظارت اعتباری و حسن ترکتاز رییس ادارهکل اعتبارات نیز حضور داشتند، ضمن اطلاع از مشکلات و دغدغههای مشتریان و کارکنان بانک، راهکارهای لازم در این باره را ارایه کرد.
معاون اعتباری بانک ملی ایران در حاشیه این برنامه در گفتوگو با خبرنگار ادارهکل روابط عمومی با تشریح مسایل مطرح شده از سوی مشتریان و کارکنان بانک گفت: این گفتوگوها نقش موثری در شکلگیری ارتباط بهینه میان مشتریان و مدیران بانک دارد و باعث بهبود رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک میشود.
وی افزود: روابط عمومی بانک توانسته است با ایجاد امکان ارتباط بیواسطه از طریق تماس تلفنی با مشتریان، شرایطی را فراهم کند تا مدیران نیز به ارزیابی عملکرد زیرمجموعه خود در سطح جامعه بپردازند و قطعا شناخت حاصل از مشکلات و دغدغههای موجود، در تصمیمگیریهای کلان، موثر است.
پیروزی تاکید کرد: این تماسهای تلفنی فرصت لازم را فراهم آورده است تا بدنه کارکنان بانک از سراسر کشور بتوانند با مدیران بانک به گفتوگو بپردازند و دغدغهها و نقطه نظرات خود را مطرح کنند. قطعا با جمعبندی این نکات و ارایه این نقطه نظرات به مدیریت عامل بانک، شاهد چشمانداز بهتری در اجرای روندهای جاری بانک خواهیم بود.
- منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران
Wednesday, 9 October , 2024