طرح شوکا بیمه البرز تا پایان سال ۱۴۰۲ به رکورد خیرهکننده فروش ۳ هزار و ۶۳۰ میلیارد تومانی رسید.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه البرز، از اواسط خرداد سال ۱۴۰۲، محصول جدید و نوآورانه بیمه زندگی شوکا را روانه بازار نمود که همزمان با ارایه این محصول، دورههای آموزشی فروش آن نیز در شعب سراسر کشور بیمه البرز با حمایتهای مداوم مدیریت ارشد این شرکت آغاز شد.
آموزش و به تبع آن استقبال شبکه فروش از این محصول نوین و مبتکرانه، میزان فروش بیمهنامه شوکا را در کوتاهترین زمان به دهها میلیارد تومان در روز رساند.
نوآوری، مزیتهای رقابتی، کوتاه مدت و زودبازده بودن بیمهنامه، اثر تورمی معکوس، فرآیند صدور هوشمند، عملیات بیمهگری تحت وب و … از جمله ویژگیها و مزایای این طرح است که همین موضوع، مشارکت فعال بیش از هزار و نهصد نفر از شبکه توانمند فروش بیمه البرز را در توسعه بازار شوکا به همراه داشت تا جاییکه ظرف کمتر از ۹ ماه، سهم ۳ درصدی بیمههای زندگی در پرتفوی شرکت بیمه البرز به حدود ۱۵ درصد ارتقا یافت.
اکنون میتوان شوکا را به عنوان یک محصول بیمهای پیشرو و موفق که روند بازار بیمههای زندگی را تغییر داد، الگویی مناسب برای فروش بیمههای زندگی در صنعت بیمه دانست.
انتظار میرود با رویه موجود و برنامههای توسعهای مستمر در شرکت بیمه البرز که به صورت روزانه در حوزه بازاریابی و فروش تهیه و تنظیم میشود در سال جدید نیز شاهد پیشتازی این محصول در بازار بیمههای زندگی باشیم.
- منبع خبر : روابط عمومی بیمه البرز
Wednesday, 4 December , 2024