مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از ادارهکل رفاه و درمان گفت: یکی از مهمترین اهداف برنامهریزان رفاهی بانک، افزایش رفاه اجتماعی با تدوین بستههای کارآمد و تاثیرگذار است.
گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این بازدید که با حضور برخی از مدیران ارشد بانک انجام شد؛ از مهمترین اهداف اقتصادی کشورها را ایجاد شرایط لازم جهت ارتقای سطح رشد و توسعه در تمام زمینهها خواند و گفت: یکی از عوامل مؤثر برای رشد و توسعه اقتصادی، رفاه اجتماعی است. در واقع میتوان گفت که تاثیر رفاه اجتماعی در سطح کیفی و کمی زندگی در کشورها یکی از مهمترین معیارهای توسعهیافتگی است.
وی افزود: تأثیرات رفاه اجتماعی بر رشد سازمان یا یک موسسه مالی نیز به عنوان عاملی مهم در فرآیند توسعه، نقشی تعیینکننده داشته، به نحوی که جنبهها و حوزههای مختلفی در کشورهای در حال توسعه متأثر از این مقوله بوده است. بر همین اساس یکی از مهمترین اهداف برنامهریزان مدیران رفاهی بانک ملی ایران، افزایش رفاه اجتماعی با تدوین بستههای کارآمد و تاثیرگذار است.
نجارزاده سرمایه انسانی را یکی از با ارزشترین سرمایههای سازمان خواند و گفت: نیروی انسانی با تجربه و متخصص سرمایه سازمان است و ارایه خدمات معیشتی، رفاهی و درمانی بهتر به کارکنان یکی از وظایف سازمان است که باید به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.
وی افزود: اقدامات در خور تحسینی در بخش رفاه کارکنان بانک صورت گرفته و این امر موجبات رضایتمندی کارکنان را فراهم کرده است. انعقاد تفاهمنامههای متعدد با مراکز مختلف به منظور بهرهمندی یکسان تمامی کارکنان از امکانات رفاهی یکی از اقدامات مهم این اداره بوده است.
مدیرعامل در ادامه سخنان خود گفت: تمامی خدمات رفاهی به کارکنان باید به صورت سیستمی انجام شود تا همکاران شاغل و بازنشسته بتوانند با حداقل زمان از خدمات آن به صورت یکسان و بهتر، بهرهمند شوند.
نجارزاده با اشاره به اقدامات گستردهای که از سوی این ادارهکل انجام شده است خاطرنشان ساخت: بستههای حمایتی و تشویقی بانک باید به درستی تدوین شود تا مراکز درمانی کشور ارایه خدمات به کارکنان بانک ملی ایران را در اولویت کاری خود قرار دهند و پس از آن این اقدامات به صورت شفاف به همکاران اطلاعرسانی شود.
افزایش حدود اختیارات کمیته و کمیسیونهای درمانی و پزشکی، حذف بروکراسیهای سنگین اداری از جمله مباحثی بود که دکتر نجارزاده بر آن تاکید کرد و افزود: به منظور ارتقای سطح خدمات رفاهی و معیشتی به کارکنان در بخشهای خودرو، مسکن ، کالا و غیره استفاده از ظرفیتهای بانک و شرکتها لازم و ضروری است.
وی با بیان این که تمامی امور و اقدامات در بانک باید منطبق بر برنامهریزی صورت پذیرد تا رضایت همکاران را فراهم کند تصریح کرد: نگرانی اکثر همکاران بانک بحث مسکن است که باید به صورت ویژه پیگیری و به سرانجام برسد بنابراین تمام بخشهای مختلف بانک باید در خصوص رفع مشکلات مسکن همکاران همراهی نمایند.
مدیرعامل افزود: رفاهیات در تمام بخشها باید مشهود شود؛ همکاران باید احساس کنند که با توجه به نقش خود در پیشبرد برنامههای عالیه بانک، از مزایای آن برخوردار هستند.
نجارزاده در پایان سخنان خود از افتتاح و راهاندازی ساختمان جدید رفاه خبر داد.
- منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران
Saturday, 24 May , 2025