به گزارش گویای خبربه نقل از پیام کنفرانس، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد. ادیانی در این دیدار اظهار کرد: مقام معظم رهبری از روند پیشرفت مجموعه انتظامی در عرصه‌های مختلف به ویژه خدمت به مردم و تامین امنیت پایدار که بزرگترین سرمایه انتظامی است رضایت دارند.

وی ادامه داد: تقویت و توسعه فضای مجازی در جهت حضور موثر و اثربخش مجموعه انتظامی در عرصه جهاد تبیینی از برنامه‌های راهبردی مجموعه انتظامی و سازمان عقیدتی سیاسی است.

در ادامه آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌های ابتکاری و تحولی سازمان عقیدتی سیاسی در انتظامی نشان از گرایش و میل به معنویت فرماندهان و مسئولین و کارکنان انتظامی حکایت دارد و نوعی مصونیت بخشی برای ناجا بلکه نظام اسلامی دارد.

وی ادامه داد: اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی در حوزه‌های قرآنی فرهنگی و فضای مجازی و استقرار روحانی در کلانتری‌ها جای تقدیر دارد و امروز ماموریت سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح همان رسالتی است که انبیاء (ع) داشتند که همان دعوت به عبودیت و بندگی خدا است. دومین ماموریت علماء به عنوان وارثان پیامبران این است که با حکمت و عالمانه با طاغوت مبارزه کنند تا حقایق و واقعیت‌ها برای همگان آشکار شود.

بوشهری با بیان اینکه مانع زدایی در جهت انجام کار فرهنگی و انقلابی از وظایف مجموعه های انقلابی و عقیدتی است افزود: باید برنامه‌ها را طوری طراحی و تنظیم کنید تا موانع برطرف شود و فضا را برای انتشار حقایق و واقعیت‌های جامعه دینی و اسلامی ما آماده کنید.

  • منبع خبر : payameconference.ir