رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی طنز پهلو ۲۳ تیرماه برگزار می شود.

 

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: فراخوان ششمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر تحت عنوان «طنز پهلو ۶» منشر شده و از علاقه مندان دعوت می شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، با بیان این که آثار ارسالی باید الزاماً حول محور ادبیات طنز و در دو بخش شعر و داستان کوتاه باشد، افزود: هر شرکت کننده می تواند با ارسال حداکثر ٣ اثر در این جشنواره شرکت نمایند.

وی افزود: آثاری که در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه یا برگزیده شده‌اند یا آثار غیر مرتبط به بخش داوری راه پیدا نخواهد کرد.

نیک انجام با بیان این که شرکت در این همایش هیچ محدودیت سنی ندارد، تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار رسیده را با قید نام پدید آورندگان برای خود محفوظ می‌داند.

وی با بیان این که مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس در ذیل آثار ارسالی قید گردد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را در برگه A4 در قالب  wordو با قلم B nazanin اندازه ۱۴ به روش های مشخص شده  ارسال کنند.

نیک انجام در ادامه افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ بوده و دبیرخانه جشنواره از پذیرش آثار ارسال شده پس از موعد مقرر معذور است.

آیین اختتامیه چشنواره ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن و با حضور هنرمندان ملی و مدیران ارشد کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

علاقه ‎مندان و هنرمندان می توانند آثار خود را به سه طریق آدرس دبیرخانه: استان گیلان، شهرستان فومن، خیابان شهید بهشتی، مجمع فرهنگی هنری سیدالشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کد پستی ۱۳۴۸۹-۴۳۵۱۹ و یا به نشانی الکترونیکی tanzpahloo@gmail.com و یا به شماره واتساپ ۰۹۳۰۱۸۳۶۱۰۱ ارسال نمایند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و عدم شرکت در اختتامیه به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان خاطر نشان کرد : به نفرات برگزیده به ترتیب نفر اول بخش شعر: مدال افتخار جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه ۳۰ میلیون ریالی و نفر اول بخش داستان کوتاه : مدال افتخار جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه ۳۰ میلیون ریالی، مجموعا ۶۰ میلیون ریال – نفردوم بخش شعر: مدال افتخار جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه ۲۵ میلیون ریالی، نفر دوم بخش داستان کوتاه: مدال افتخار جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه ۲۵ میلیون ریالی، مجموعا ۵۰ میلیون ریال. نفر سوم بخش شعر: مدال افتخار جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه ۲۰ میلیون ریالی و نفر سوم بخش داستان کوتاه:  مدال افتخار لوح سپاس و کارت هدیه ۲۰ میلیون ریالی، مجموعا ۴۰ میلیون ریال، و به دو اثر شایسته تقدیر در بخش شعر و دو اثر شایسته تقدیر در بخش داستان کوتاه لوح سپاس و کارت هدیه ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

  • منبع خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان