بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال «وتجارت» اعضای هیأت‌مدیره فعلی بانک تجارت به مدت دو سال، ابقاء شدند.

اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت به مدت دو سال ابقا شدند

به گزارش  گویای خبر به نقل از روابط‌ عمومی بانک تجارت، به‌ موجب تصمیم اتخاذ شده از سوی سهامداران در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده، هادی اخلاقی فیض آثار، علی‌کی‌لانی، مرتضی ترک تبریزی، حسن کیایی و حمیدرضا شریفیان اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت به مدت دوسال دیگر در مسوولیت خود ابقاء شدند.

هادی اخلاقی‌فیض‌آثار که از مهرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون مدیرعامل بانک تجارت است، دکترای علوم اقتصادی دارد و مدیرعاملی بانک ملت، قائم‌مقامی مدیرعامل بانک سپه و عضویت در هیأت‌مدیره بانک‌ حکمت ایرانیان، برخی از مسوولیت‌های اجرایی وی به شمار می‌رود.

مرتضی ترک تبریزی که چندی قبل به عنوان رئیس هیأت‌مدیره بانک تجارت معرفی شد نیز، با مدرک تحصیلی دکترای حرفه‌ای DBA کارآفرینی، پیش از این، مسوولیت‌هایی همچون معاونت فناوری اطلاعات بانک ملت، مدیریت امور فناوری‌‌ اطلاعات بانک‌ ملت، ریاست هیأت‌مدیره هلدینگ بهسازان فردا، ریاست هیأت‌مدیره شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی و … را عهده‌دار بوده است.

علی کی‌لانی، عضو اجرایی هیأت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل بانک تجارت هم دانشجوی دکترای DBM است و ریاست و نائب رئیسی هیأت‌مدیره بانک تجارت، معاونت مدیرعامل بانک تجارت امور نظارتی و امور استان‌ها و عضویت در هیأت‌عامل این بانک، برخی از مسوولیت‌های وی در سال‌های اخیر بوده است.

حمیدرضا شریفیان که در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده پیشین بانک تجارت در اواخر سال ۱۴۰۱ به عضویت در هیأت‌مدیره این بانک با سمت نائب‌رئیس درآمد، نیز با مدرک تحصیلی دکترای مدیریت عالی بانکداری (در مرحله دفاع رساله) سوابقی همچون معاونت مدیرعامل بانک تجارت در امور استان‌ها و شبکه شعب، معاونت مدیرعامل بانک تجارت در بانکداری شرکتی و تجاری، معاونت مدیرعامل بانک تجارت در راهبری بازار و توسعه کسب‌و‌کار و مدیریت امور استان‌های این بانک را در کارنامه خود دارد.

حسن کیایی، دیگر عضو هیأت‌مدیره بانک تجارت نیز با مدرک تحصیلی دکترای علوم اقتصادی، پیش از این، مسوولیت‌های مختلفی همچون عضویت در هیأت‌مدیره شرکت توسعه پلیمر کنگان، مشاور اقتصادی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم، مشاور مدیرعامل و مدیر امور طرح و برنامه صندوق ضمانت سپرده‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی و … را تجربه کرده است.

  • منبع خبر : روابط‌ عمومی بانک تجارت