افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی کشور طی ۲ روز گذشته، مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور از مراجعه بیش از ۳۰هزار خودروی سبک به مراکز معاینه فنی کشور در روز های ۲۹ اسفند و یکم فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش گویای خبر به نقل ار ایسنا، عبداله متولی در تشریح روند مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی به ویژه در ایام تعطیلات و پیش از سفرهای نوروزی گفت: بیش از ۷۰۰ مرکز معاینه فنی خودروی سبک و آزمایشگاه هیدرو استاتیک درایام نوروز آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: مراکز معاینه فنی سبک در کلان شهرهای اهواز، شیراز، تبریز و کرج در تمامی ایام نوروز فعال بوده و مراکز کلان شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و کرمانشاه غیر از روز سیزدهم فروردین در سایر ایام نوروز فعال هستند و ساعت کاری مراکز در این کلان شهرها عموما ساعت ۸ الی ۱۴ خواهد بود.

متولی ادامه داد: در روزهای ۲۹ اسفند و یکم فروردین ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی کشور مراجعه کرده‌اند.

وی تاکید کرد: همچنین طبق اعلام کارگروه‌های استانی معاینه فنی، در کلیه استان های کشور مراکز معاینه فنی به صورت برنامه ریزی شده آماده ارائه خدمات به مسافران و شهروندان می‌باشند، برنامه کاری این مراکز جهت رفاه حال هموطنان در پرتال رسمی شهرداری‌های هر شهر درج شده است.

  • منبع خبر : ایسنا