مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران از افزایش ۱۰۰ درصدی وام ودیعه مسکن در بافت‌های فرسوده خبر داد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، امیرحسین ثروت‌جو مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران، از افزایش وام ودیعه مسکن در بافت فرسوده به ۱۲۰ میلیون تومان در کلان‌شهرها و ۹۰ میلیون تومان در سایر شهرها خبر داد.

مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به این که مالکان پلاک‌های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می‌توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند افزود: مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهرها ۱۲۰میلیون تومان و در سایر شهرها ۹۰ میلیون  تومان با نرخ ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

به گفته ثروت‌جو، متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت می‌‎توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ‌نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، تسهیلات مذکور قبلا ۶۰ میلیون در کلان‌شهرها و ۴۵ میلیون تومان در سایر شهرها بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پی‌گیری‌های انجام شده، افزایش یافته است.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران