اوراق گواهی خاص، تأمین مالی طرح‌های اقتصادی را تضمین می‌کند. مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همراه جمعی از مدیران این بانک با مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش  گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این دیدار دکتر للـه گانی گفت: بانک رفاه کارگران در زمره بانک‌های تجاری مهم کشور قرار دارد و علاوه بر خدمت‌رسانی در حوزه‌های اجتماعی و سلامت کشور، در طرح‌های اقتصادی نیز حضور مؤثری دارد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: بانک مرکزی در سال جاری برای تحقق شعار سال، برنامه‌هایی برای کنترل نقدینگی و کاهش تورم در دستور کار قرار داده است، بنابراین یکی از مطالبات به حق شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، سرمایه در گردش است که بانک رفاه تلاش کرده است از ابتدای امسال هم راستا و هم سو با سیاست‌های دولت، در حمایت از تولید ملی گام بردارد.

دکتر للـه گانی ادامه داد: بانک رفاه کارگران برای اولین بار در شبکه بانکی، گواهی سپرده خاص منتشر کرده است که با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی در کنترل نقدینگی و کاهش تورم، واحدهای اقتصادی و تولیدی می‌توانند از این اوراق برای تأمین اعتبار استفاده و نیاز سرمایه در گردش را برطرف کنند و این اوراق تامین مالی طرح‌های اقتصادی را تضمین می‌کند.

دکتر للـه گانی تصریح کرد: در حال حاضر بانک رفاه به عنوان دومین بانک سودآور در شبکه بانکی، سرمایه مناسب و رشد شاخص‌های سلامت مالی، جزو بانک‌های برتر کشور به شمار می‌آید و علاوه بر خدمات ریالی، خدمات ارزی، ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی نیز به مشتریان به ویژه شرکت‌ها و واحدهای تولیدی عرضه می‌کند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: بانک رفاه خدمت‌رسانی به مشتریان را به طور کامل و جامع در نظر می‌گیرد. در خدمت‌رسانی به مشتریان حقوقی، خدمات و محصولاتی برای شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، کارکنان آنها و مشتریان شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود تا زنجیره تأمین را پوشش دهد.

وی ادامه داد: خدماتی نظیر تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌ها، استفاده از اوراق گواهی خاص، عام و گام در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، خدمات ارزی برای تأمین مواد اولیه و واردات و ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی برای مشتریان طرف قرارداد شرکت‌ها، در برنامه‌های بانک رفاه گنجانده شده است.

دکتر للـه گانی افزود: بانک رفاه بسته کاملی از خدمات را برای کارکنان و کارمندان شرکت‌ها و واحدهای تولیدی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند نیز تعریف کرده است که این خدمات در طرح‌های متنوع و مناسبی نظیر طرح‌های کارگشا، سامانه بتا، ربیع رفاه و … ارائه شده است و کارکنان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی در پایان گفت: بانک رفاه آماده تعامل و همکاری با شرکت ایران خودرو دیزل است و امیدواریم با امضای تفاهم‌نامه، همکاری‌های متقابل نیز گسترش یابد.

در این دیدار، مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل نیز با ارائه گزارشی از وضعیت این شرکت گفت: در سال‌های اخیر تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشور وضع شده است، آسیب‌های زیادی به حوزه‌های مختلف از جمله صنعت خودروسازی کشور وارد کرده است، اما با تلاش و همت والای کارکنان مجموعه، بسیاری از مشکلات برطرف شده است و پس از یک دوره سخت، شرکت ایران خودرو دیزل اکنون دوران بسیار خوبی را سپری می‌کند.

مهندس توسلی مهر افزود: شرکت ایران خودرو دیزل در سال‌های اخیر با جهش تولید، توسعه و تحقیق و کیفیت محصولات تولیدی، موفقیت‌ها و دستاوردهای بی‌نظیری کسب کرده است. امروزه محصولات تولیدی شرکت در بسیاری از عرصه‌ها نظیر حمل و نقل درون و برون شهری، معادن، صنعت و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در پایان تأکید کرد: این شرکت برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود نیاز به همکاری با شبکه بانکی دارد و بانک رفاه کارگران که یکی از بانک‌های خوشنام است، می‌تواند در طرح‌ها و پروژه‌ها همکاری خوبی با این مجموعه داشته باشد و با امضای تفاهم‌نامه، دامنه همکاری‌ها افزایش خواهد یافت.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک رفاه کارگران