عضو هیأت‌عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران اولویت اصلی بانک ملی ایران را جذب منابع و وصول مطالبات دانست و بر فعالیت مدیران بانک بر محور این مهم تاکید کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بیژن مقدم بیرانوند در نشست با روسای شعب مستقل تهران بانک ضمن بررسی آخرین کارنامه ارزیابی عملکرد شعب مستقل، بر اهمیت بازاریابی میدانی و تقویت تعاملات و روابط مستمر با مشتریان تاثیرگذار با تشکیل و توسعه تیم‌های بازاریابی تاکید کرد.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری به‌ویژه در خصوص پرونده‌های اعتبارات اسنادی در حوزه بازرگانی، خواستار بررسی نقاط آسیب‌پذیر شعب و تعریف بسته خدماتی مورد لزوم به فراخور هر واحد شد.

در این نشست بر بودجه‌بندی و ایجاد عدالت تسهیلاتی بر اساس سیاست اعتباری ابلاغی و مدیریت بیشتر مصارف تاکید شد.

در پایان با بررسی کارنامه ارزیابی عملکرد سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بر تغییر نگرش و بهبود امتیاز کارنامه تاکید شد و عضو هیأت‌عامل و معاون امورشعب و بازاریابی تهران از روسای شعب و همه همکاران خواست تا با جدیت ، همت و تلاش بیشتر در راستای دستیابی به جذب منابع و اهداف عالیه بانک گام بردارند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران