مدیرعامل شرکت بیمه ملت با حضور در مجتمع مرکزی و مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت، از وضعیت خدمت‌رسانی به بیمه‌گزاران در ایام تعطیلات نوروزی بازدید کرد.

 گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، مهدی کشاوز بهادری دبیر و عضو هیات‌مدیره به همراه برخی معاونان و مدیران شرکت صبح امروز با حضور در مجتمع مرکزی و مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت ضمن بازدید از روند خدمت‌رسانی به بیمه‌گزاران در ایام تعطیلات عید نوروز، با کارکنان این مراکز دیدار و گفت‌وگو کردند‌.

مدیرعامل بیمه ملت در این بازدید ضمن تبریک سال نو به کارکنان این بخش‌ها، از تلاش‌ و تعهد آنان در ارایه خدمات به مشتریان در روز‌های تعطیل عید نوروز قدردانی کرد.

یزدان‌دوست در جریان این بازدید، ضمن دریافت گزارشی کامل از نحوه و میزان خدمات ارائه شده در روزهای ابتدای سال نو، تاکید کرد: شرکت بیمه ملت به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین‌ شرکت‌های بیمه فعال در کشور با فعالیت گسترده و بیمه‌گزاران مهمی که دارد، همیشه آماده ارایه خدمت به آنان است و ایام تعطیلات عید نوروز هم از جمله مواقعی است که به دلیل احساس نیاز جامعه، همکاران ما در تمام مناطق کشور به صورت تمام وقت در خدمت مردم هستند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بیمه ملت