مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: بانوان شاغل، از توانمندی علمی بالا و تجارب کاری ارزشمندی برخوردارند و این مساله، ظرفیت ارزشمندی برای بانک است و باید در تصدی مشاغل مدیریتی، مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، فرخ‌نژاد در نشستی به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)، ضمن تبریک روز زن و روز مادر، گرامیداشت سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادای احترام به تقارن این روز با شهادت سردار پرافتخار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، با اعلام آمار تعداد بانوان شاغل در جایگاه مدیریت ارشد، میانی، ریاست و معاونت ادارات و ریاست شعب بانک کشاورزی، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی بالای بانوان، شاهد مشارکت بیشتر آنان در فراخوان‌های تصدی مشاغل مدیریتی بانک باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شاخص‌های عملکردی، نگرش مدیران عالی بانک کشاورزی نسبت به جایگاه ارزشمند بانوان در سرمایه انسانی مثبت است و محدودیتی از لحاظ سپردن مسوولیت به بانوان متناسب با توانایی‌های آنان وجود ندارد و البته همه همکاران بانک باید برای افزایش دانش و به‌روزرسانی اطلاعات بانکی خود تلاش کنند.

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل کارگروه بررسی درخواست‌ها و رسیدگی به مشکلات عمومی همکاران این بانک، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا در چارچوب قوانین و مقررات، چنان‌چه درخواستی در اختیار هیات‌مدیره و یا حتی نیازمند پی‌گیری از مراجع برون سازمانی باشد، به آن رسیدگی و نتایج حاصله اطلاع‌رسانی شود.

فرخ‌نژاد خاطرنشان کرد: رسالت ما در بانک کشاورزی، تجهیز منابع و تخصیص آن به بخش کشاورزی است و باید بپذیریم در راستای انجام این مهم، از تمام توان، انرژی و ظرفیت خود استفاده کنیم.

وی افزود: در حوزه ارتباط با مشتریان، انتظار می‌رود با مطالعه و آگاهی، در مسیر ارتقای ظرفیت خدمت‌رسانی به جامعه، مدیریت انتظارات جامعه هدف متناسب با منابع و مصارف بانک، شناخت فرصت‌ها، تهدیدها، بازار رقابتی و ظرفیت‌های موجود، گام برداریم و با برنامه‌ریزی در مسیر صحیح حرکت کنیم و از اصلاح فرآیندها، شایسته‌سالاری و اعمال تغییرات مثبت در راستای تحقق اهداف بانک کشاورزی استقبال کنیم.

فرخ نژاد همچنین با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی رقم اضافه برداشت بانک کشاورزی در ۹ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته، این موفقیت را حاصل تلاش، همکاری و هم‌افزایی تمام کارکنان این بانک و شایسته قدردانی دانست.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور اعضای هیات‌مدیره، شماری از معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد و روسای ادارات، نمایندگانی از بانوان شاغل در ادارات مرکزی و ارتباط زنده تصویری با مدیران بانک در استان ها، روسای زن شعب سراسر کشور و نمایندگان کارکنان زن شاغل در استان‌ها برگزار شد، نمایندگان بانوان شاغل در بانک کشاورزی مشکلات، درخواست‌ها، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را با مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک در میان گذاشتند و در پایان جلسه مقرر شد از ۱۲ رئیس شعبه برتر خانم در بانک کشاورزی قدردانی شود.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک کشاورزی