مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین با بیان این که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون قرارداد بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات منعقد شده است گفت: این بانک با پرداخت بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال، رتبه اول پرداخت تسهیلات را در شبکه بانکی استان قزوین به خود اختصاص داده است.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا،  مهدی آل‌وردی مدیر شعب استان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای توانسته به ماموریت های خود به خوبی عمل کرده و از سوی مراجع نظارتی هم این موفقیت‌ها و ماموریتها مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بانک مسکن مانند همیشه نه تنها وظایف محوله و قانونی را به خوبی انجام داده بلکه بر ریل برنامه‌های دولت حرکت کرده و در این راه دستاوردهای مهمی نیز به دست آورده است.

مدیر شعب بانک مسکن اظهار داشت: گزارش عملکرد بانک مسکن نشان‌دهنده یک تلاش و حرکت محوری برای نیل به دستاوردهای مهم و ارتقای سطح بانک در میان شبکه بانکی است. این بانک با عملکرد خود نشان داده کماکان در مسیر و سکوی ترقی قرار گرفته و نمره خوب در کارنامه این بانک نیز موید همین اتفاق است.

آل‌وردی اضافه کرد: بانک مسکن با انجام رسالت و وظایف ذاتی خود، از آغاز به کار دولت سیزدهم نیز سهم عمده ای در تامین مالی رخداد عظیم طرح نهضت ملی مسکن داشته است و با وجود اینکه تامین مالی آن به کل شبکه بانکی کشور سپرده شد اما به اذعان همه دولتمردان، بانک مسکن تنها بانکی است که نه تنها به وظایف قانونی عمل کرده، بلکه نقش دولتی خود را فراتر از تصور ایفا کرده است.

پرداخت ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قزوین

آل‌وردی در ادامه گفت: بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی مسکن با پرداخت بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال، رتبه اول پرداخت تسهیلات را در شبکه بانکی استان قزوین به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: این بانک در حوزه توسعه‌ای نیز یکی از اهرم‌های تامین منابع مالی دولت در اجرای طرح عظیم نهضت ملی مسکن است و در اجرای این طرح در استان قزوین بیست هزار واحد به بانک معرفی شدند تا منابع مالی آنها تامین شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین تصریح کرد: از این تعداد تاکنون ۱۵ هزار و ۴۸۲ واحد از سوی بانک مسکن با پرداخت تسهیلاتی معادل ۷۰ هزار میلیارد ریال تامین مالی شده که از این مبلغ ۵۲ درصد آن متناسب با پیشرفت فیزیکی تزریق شده که حدود ۳۷ هزار میلیارد ریال است.

آل وردی با قدردانی از همکاری مدیران دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهارداشت: از مدیران دستگاه‌های متولی از جمله اداره‌کل راه و شهرسازی استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تشکر و قدردانی می‌کنیم که در اجرای طرح‌های مسکن مانند یک زنجیر عمل می‌کنند و در به سرانجام رساندن طرح‌ها نقش‌آفرین هستند.

این مدیر بانکی با بیان این که اجرای ساخت برخی از پروژه‌های این طرح به پایان رسیده و متقاضیان در حال انجام فرایند فروش اقساطی و تحویل گرفتن واحدهای خود هستند متوسط پیشرفت فیزیکی کل پروژه‌های در حال اجرا را مطلوب و ابراز امیدواری کرد با تلاش متولیان امر در سریع‌ترین زمان ممکن اتمام کامل پروژه‌های تعریف شده اعلام شود.

آل‌وردی اضافه کرد: از سایر متقاضیانی که اجرای ساخت واحدهای مسکونی آنها در طرح نهضت ملی رو به پایان است درخواست کرد هرچه سریع‌تر برای تحویل واحدها به دستگاه‌های متولی و شعب بانک مراجعه کنند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری بانک مسکن