شرکت متا مالک فیس‌بوک روز یک‌شنبه اعلام کرد در حال آزمایش یک سرویس اشتراک ماهانه به نام متا وریفاید با هزینه ۱۱.۹۹ دلار است.

به گزارش گویای خبر به نقل از خبرگزاری مهر، خدمات یادشده به کاربران امکان می‌دهد حساب‌های خود را با استفاده از شناسه دولتی تأیید کرده و نشان آبی دریافت کنند، زیرا به نظر می‌رسد این کار به تولیدکنندگان محتوا در ارتقای فعالیت‌هایشان کمک کند.

بسته اشتراک اینستاگرام و فیس‌بوک که اواخر این هفته راه‌اندازی می‌شود، شامل خدماتی همچون محافظت اضافی در برابر جعل هویت است و هزینه آن از ۱۱.۹۹ دلار در ماه در وب یا ۱۴.۹۹ دلار در ماه در سیستم عامل iOS و اندروید اپل آغاز می‌شود.

خدمات Meta Verified این هفته در استرالیا و نیوزلند عرضه شده و به تدریج در کشورهای دیگر نیز راه‌اندازی خواهد شد. توجه متا به خدمات اشتراک به دنبال آن روی داد که توئیتر ماه گذشته اعلام کرد خدمات تیک آبی توئیتر ۱۱ دلار در ماه قیمت خواهد داشت.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، پیشتر گفته بود قصد دارد چندین محصول جدید را راه‌اندازی کند که «تولیدکنندگان محتوا را قادر می‌سازد تا بهره‌ورتر و خلاق‌تر باشند» ولی در مورد هزینه‌بر بودن این خدمات چیزی نگفته بود.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر