برخورد با مسببان وقایع فوتبال ایران و لبنان، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: پیگیر برخورد با مسببان وقایع مسابقه فوتبال ایران و لبنان با همراهی مسئولان اجرایی هستیم.

به گزارش گویای خبر به نقل از ایرنا، انسیه خزعلی در این توئیت با تاکید بر عناوینی همچون «پایمال کردن کرامت بانوان» و «بی‌تدبیری و سوء مدیریت» یادآور شد: اخلال در اجرایی شدن سیاست‌های کلان دولت و کاستن از شیرینی پیروزی، بخشی از آسیبی است که نابخردی دیروز برخی به کشور وارد کرد.

وی تاکید کرد: پیگیر برخورد با مسببان این ماجرا با همراهی مسئولان اجرایی هستیم.
خزعلی: پیگیر برخورد با مسببان وقایع مسابقه فوتبال ایران و لبنان هستیم

بر همین اساس آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور نیز در جلسه امروز هیات دولت و پس از ارائه گزارشی مبنی بر حواشی پیش آمده در جریان مسابقه فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس، به وزیر کشور ماموریت داد همه جوانب حواشی ایجاد شده را بطور دقیق  مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه بکار بگیرد.
بر این اساس، وزیر کشور ماموریت یافته تا فرآیند فروش بلیط،‌ عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در رعایت سقف مجاز حضور تماشاچیان در ورزشگاه و نیز تضییع حقوق شهروندانی که برای تماشای این مسابقه بلیط تهیه کرده بودند را بررسی کرده و گزارش آن را ارائه کند.

تیم ملی فوتبال ایران دیروز (سه شنبه) در آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که جنبه تشریفاتی هم داشت به مصاف لبنان رفت و در یک بازی آسان موفق شد این تیم را با ۲ گل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش شکست دهد.

اتفاق مهمی که در خصوص بازی ایران و لبنان رخ داد برگزاری آن در شهری غیر از تهران بود. مشهد در شرایطی به عنوان میزبان دیدار ایران و لبنان انتخاب شد که انتظار می‌رفت بتواند میزبان شایسته‌ای برای این بازی باشد؛ به خصوص این که رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز است؛ اما در بازی یاد شده برخی ناهماهنگی موجب بروز انتقاداتی از سوی محافل ورزشی شد.

  • منبع خبر : ایرنا