نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس از بررسی طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش گویای خبر به نقل از خبرگزاری خانه ملت، جعقر قادری در تشریح نشست کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، گفت: دستور کار نشست کمیسیون، بررسی طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور بود که کلیات این طرح در صحن علنی مصوب شده بود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجاکه به زعم افرادی که با موضوعات اقتصادی در ارتباط هستند، این طرح می‌تواند موجب آسیب به فضای کسب و کار شود و آن را با مشکلاتی روبه‌رو کند، طرح برای اصلاح به کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید ارجاع شد.

وی با اشاره به جلسات متعدد کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید برای بررسی این طرح، اضافه کرد: از آنجاکه در طرح قبلی، تعریف اخلال اقتصادی و مصادیق مربوط به آن نسبت به قانون قبلی گسترده شده بود، در جلسه گذشته مقرر شد نمایندگان مرکز پژوهش‌ها و قوه قضائیه ایرادات را برطرف کرده و به کمیسیون گزارش دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: نظرات اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید با نماینده قوه قضائیه نزدیک است بنابراین مقرر شد طرح مذکور را اصلاح کنند و طرح مجدد به کمیسیون بازگردد تا با هماهنگی کمیسیون قضایی این موضوع آماده بررسی در صحن علنی مجلس شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری خانه ملت