شرکت «کار و تأمین» (متعلق به سازمان تأمین‌ اجتماعی) از برگزاری آزمون استخدام  ۳۱۲ نفر در مشاغل انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی، متصدی خدمات اداری، دارویار، منشی پزشکی، بهدار، بهیار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) و راننده آمبولانس در استان‌های مختلف، خبر داد.

 گویای خبر – به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌ اجتماعی، سید حسن امیرموسوی مدیرعامل شرکت «کار و تأمین» در این زمینه گفت: این شرکت در نظر دارد تعداد ۳۱۲ نفر را در مشاغل مختلف موردنیاز مجموعه‌های درمانی سازمان تأمین‌ اجتماعی از طریق برگزاری آزمون جذب نماید.
امیرموسوی افزود: ظرفیت پذیرش در کل کشور ۳۱۲ نفر و شامل انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی (یک نفر)، متصدی خدمات اداری (۲۱ نفر)، دارویار (۳۳ نفر)، منشی پزشکی (۵۸ نفر)، بهدار (۱۱۰ نفر)، بهیار (۴۷ نفر)، نگهبان (۲۴ نفر) و راننده آمبولانس (۱۸ نفر) است.
وی در مورد سرفصل سوالات آزمون نیز گفت: پرسش‌های آزمون شغل‌های انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی، متصدی خدمات اداری، دارویار، منشی پزشکی، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) و راننده آمبولانس از دروس عمومی و در سطح دیپلم و شامل شناخت تأمین‌ اجتماعی، هوش و توانمندی‌های عمومی، معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، اطلاعات عمومی‌ ،دانش‌ اجتماعی‌ و حقوق اساسی، زبان انگلیسی عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی و فناوری اطلاعات است. داوطلبان شغل‌های بهیاری و بهداری نیز علاوه بر سوالات عمومی، لازم است به سوالات تخصصی اصول پایه کمک پرستاری، اخلاق، ارتباط و رعایت حقوق بیمار، کنترل علایم حیاتی، کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی پاسخ دهند.
اطلاعات مربوط به زمان ثبت‌نام و برگزاری این آزمون، در سایت شرکت «کار و تأمین» به نشانی karotamin.ir و سایت دانشگاه پیام نور به نشانی exam.pnu.ac.ir اطلاع‌رسانی شده است.