بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع در مراسمی با حضور  برادران معاون صنایع عمومی، موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت و رازدار  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران آغاز افتتاح شد.

 

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی، گروه‌های کالایی این نمایشگاه تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی مشتمل بر انواع دیگ، رادیاتور، مشعل و گرمخانه، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع مشتمل بر چیلر، فن‌کویل، اسپیلت، هواساز، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، عایق‌ها، مبدل‌ها، لوله و اتصالات، سیستم‌های هوشمندسازی و اتوماسیون ساختمان و سایر تجهیزات و صنایع مرتبط می‌باشد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی با مشارکت ۴۱۶  شرکت داخلی و ۱۲ شرکت و نمایندگی خارجی از کشورهای اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، تایلند، چین، ژاپن، کره جنوبی، دانمارک و روسیه در سالن‌های ۵،۶، ۷، ۸و۹،۲۷، ۳۱،۳۵،۳۸،a38،b38، ۴۰،۴۱،۴۴ دایر می‌باشد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ در تاریخ نوزدهم الی بیست و دوم مهر ماه به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه نمایند. گفتنی است این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی