معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح رسمی بیمارستان شهدای تجریش در هفته آینده خبر داد.

 گویای خبر– به گزارش وبدا، دکتر بهروز رحیمی، در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش، اظهار کرد: امروز از یک پروژه بزرگ ملی و در واقع یک ابر پروژه درمانی کشور بازدید کردیم که قابلیت و سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی را برای نظام سلامت ایجاد می‌‌کند.
 وی ایجاد چنین پروژه‌ای را در این برهه زمانی در این منطقه از شهر تهران اقدامی ارزشمند عنوان کرد.
 دکتر بهروز رحیمی پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش را  یکی از ۳۱۰۰ تخت بیمارستانی در حال افتتاح کشور برشمرد که آماده افتتاح و بهره‌برداری است.
وی با اشاره به این که درمانگاه‌‌های تخصصی این پروژه هم اکنون نیز در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند، گفت: این پروژه ملی از ارزش و شان بسیار بالایی برخوردار است و هفته آینده با حضور رییس جمهور رسما افتتاح می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان این که در استان تهران ۹۳۶۰ تخت بیمارستانی در دست ساخت داریم، گفت: یکی از مشکلات استان تهران فرسوده بودن بیمارستان‌ها بود که با برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده، بهره‌برداری از تخت‌های مذکور می‌تواند مشکلات درمانی ساکنان تهران را رفع کند.
به گفته وی ۳۱۰۰ تخت بیمارستانی تا پایان امسال آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه‌های بزرگی نظیر بیمارستان شهدای تجریش، مهدی کلینیک، فردیس کرج و همچنین بیمارستان تازه تاسیس الغدیر بومهن، اشاره کرد.
گفتنی است، دکتر رحیمی در این رویداد، از بخش‌های مختلف این پروژه بزرگ ملی نظیر هلی پورت انتقال هوایی بیماران اورژانس، طبقات یازده‌گانه بیمارستان، اورژانس، بخش‌های ویژه، وضعیت انشعابات آب، برق، گاز و تاسیسات موتورخانه و ژنراتورهای برق مجموعه و دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، بازدید کرد.

  • منبع خبر : وبدا