در حاشیه برگزاری دهمین رویداد کیش اینوکس یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون، از سرمایه‌پذیری و سرمایه‌گذاری این شرکت سخن گفت.

گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از بورس ۲۴‌، در حاشیه برگزاری دهمین رویداد کیش اینوکس یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون، با اشاره به حفظ منافع سهامداران و نوسانات بازار سهام گفت: اتفاقات بازار سرمایه در بعضی مواقع خارج از کنترل است اما سهام بیمه تعاون هیچ وقت نوسان هیجانی نداشته و این موضوع رضایت نسبی سهامداران را همراه داشته است همچنین وضعیت شرکت از نظر ترازنامه و ذخایر، شرایط خوبی را تجربه کرده و امیدواریم در آینده نیز وضعیت سهام و سهامداران اوضاع بهتری را تجربه کند.

وی در ادامه با اشاره به نماد بیمه تعاون در بورس، گفت: شرکت بیمه تعاون شرکتی سرمایه‌پذیر و سرمایه‌گذار است که عملکردی سودآور را داشته است.

مدیرعامل بیمه تعاون در پایان سخنان خود با اشاره به حمایت از تیم استقلال گفت: افتخار داریم به مدت ۳ سال هم اسپانسر و هم بیمه‌گر باشگاه استقلال باشیم بدان معنا که بازیکنان، کارکنان این تیم را به همراه خانواده و تمام مراکز و ساختمان‌های این باشگاه را تحت پوشش بیمه تعاون قرار دهیم البته این حمایت در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

  • منبع خبر : روابط عمومی بیمه تعاون