-
در دیدار مدیرعامل سازمان با مسوولان اجرایی و نمایندگان مجلس مطرح شد؛
- تاکید بر بهرهگیری از ظرفیتهای منطقه آزاد انزلی برای توسعه خدمات عمومی
در دیدار مدیرعامل سازمان با مسوولان اجرایی و نمایندگان مجلس مطرح شد؛
مصطفی طاعتیمقدم، رییس هیاتمدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، در ادامه دیدارهای کاری خود با مسوولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، راهکارهای بهرهگیری از ظرفیتهای قانونی، تجاری و لجستیکی این منطقه برای ارتقای زیرساختهای خدماتی و توسعه همکاریهای منطقهای را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، مدیرعامل سازمان در هفته جاری در نشستهای جداگانه با ابراهیم نجفی نماینده مردم آستانهاشرفیه، مهدی فلاح نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام، سلمان زارع نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و همچنین فرمانداران رامسر و لاهیجان درباره ظرفیتهای منطقه آزاد انزلی در حوزههای پشتیبانی از خدمات عمومی، توسعه زیرساختها و گسترش همکاریها گفتوگو کرد.
در این دیدارها، ظرفیتهای قانونی و اقتصادی منطقه آزاد انزلی در زمینه تسهیل تامین تجهیزات مورد نیاز دستگاههای خدماترسان، توسعه همکاریهای تجاری و بهرهگیری از توانمندیهای لجستیکی و ترانزیتی مورد بررسی قرار گرفت و طرفین بر استفاده حداکثری از مزیتهای موجود برای ارتقای کیفیت خدمات عمومی و تسریع روند توسعه در مناطق مختلف استان و شمال کشور تاکید کردند.
همچنین موضوع گسترش همکاریهای مشترک میان سازمان منطقه آزاد انزلی و مجموعههای اجرایی شهرستانهای مختلف، با هدف بهرهگیری از ظرفیتهای سرمایهگذاری، حملونقل و تجارت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مصطفی طاعتی مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشستها با اشاره به ظرفیتهای متنوع این منطقه در حوزههای تجاری، بندری، لجستیکی و ترانزیتی، بر آمادگی سازمان برای توسعه همکاریهای سازنده با دستگاههای اجرایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نهادهای محلی در راستای تقویت زیرساختها و بهبود خدمات عمومی تاکید کرد.



