این تفاهم‌نامه همکاری در راستای اجرای مفاد قانون جهش تولید دانش بنیان و توسعه زیست بوم نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان، بین بیمه مرکزی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضا رسید.

حضور مدیرعامل بیمه آسیا در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری صنعت بیمه و وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری

 

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، با حضور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری و برخی مدیران شرکت‌های بیمه، تفاهم‌نامه همکاری در راستای اجرای مفاد قانون جهش تولید دانش بنیان و توسعه زیست بوم نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان، به امضا رسید.
بنابر این گزارش، در این تفاهم‌نامه نسبت به مولفه‌هایی نظیر بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی در مسیر حل مشکلات بیمه، ارتقای نظام اعتبارسنجی و مدیریت ریسک، طراحی محصولات بیمه‌ای برای پوشش مخاطرات شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه ابزارهای بیمه و حمایت از تجاری‌سازی محصولات نوآورانه و فناورانه تاکید شده است.
بر اساس این تفاهم‌نامه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز متعهد شده تا ضمن حمایت از راه‌اندازی مرکز فناوری بیمه از ظرفیت‌های پارک‌های علم و فناوری و همچنین توسعه کسب و کارهای نوپای بیمه‌ای در شناسایی مدل‌های نوین بین‌المللی بیمه‌های فناورانه، همکاری کند.
گفتنی است، تفاهم‌نامه یادشده توسط مهندس بهزادپور، رئیس‌کل بیمه مرکزی و دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به امضا رسید.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی بیمه آسیا