تفاهم‌نامه همکاری بانک ملی ایران و وزارت آموزش و پرورش با هدف گسترش تعاملات و ارتقای سطح ارایه خدمات بانکی و افزایش همکاری‌های متقابل به امضا رسید.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک در آیین امضای این تفاهم‌نامه که با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، عضو هیات‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک ملی ایران و دیگر مسوولان برگزار شد؛ امضای این تفاهم‌نامه را سرآغاز فصل نوینی از تعاملات بانک ملی ایران با وزارت آموزش و پرورش خواند. 

مدیرعامل بانک ملی ایران بزرگترین هدف امضای این تفاهم‌نامه را ارایه خدمات شایسته به این قشر خدوم و دلسوز دانست و افزود: با توجه به جایگاه والای فرهنگیان و نقش این بزرگواران در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان ایران، معتقدم فرهنگیان افراد انسان‌سازی هستد و بسیاری از دستاوردهای کشور حاصل تلاش نیروی انسانی است که توسط قشر زحمت کش معلمان تربیت یافته اند و این قشر از جامعه جایگاه و نقش اثر گذاری در آینده کشور دارند بانک ملی ایران نیز با کمال افتخار این آمادگی را دارد تا تمام خدمات در حوزه مالی و بانکی خود را در اختیار معلمان قرار دهد. 

در ادامه این مراسم رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشحالیم که با بانک خوشنام و بلند آوازه‌ای مثل بانک ملی ایران از ابتدا تاکنون همکاری داشته‌ایم؛ بانک ملی ایران شریک راهبردی آموزش و پرورش بوده است و اقدامات موثری را در راستای آموزش سواد مالی به دانش آموزان، تجهیز و نوسازی مدارس و ارایه خدمات به معلمان کشور انجام داده است. 

وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود افزود: این تفاهم‌نامه کم نظیر، در راستای تقویت تفاهم‌نامه قبلی ما با این بانک و با هدف ارایه انواع خدمات گسترده به جامعه فرهنگیان کشور صورت گرفته است. 

گفتنی است در این مراسم حسن مونسان عضو هیات‌مدیره و معاون امور شعب، محمدنور آزادی معاون بانک‌داری جامع، رضا رفیعا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، بهرام واقفی و سید مجتبی قدسی روسای ادارات کل بانک‌داری تجاری و روابط عمومی نیز حضور داشتند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران