مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخ‌گویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره ۱۹۰ است.

 گویای خبر – به گزارش وبدا، دکتر علیرضا رحیم‌نیا، با اعلام این خبر، افزود: تنها شماره تلفن تماس پاسخ‌گویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن ۱۹۰ مربوط به مرکز پاسخ‌گویی به شکایات این وزارتخانه است. همچنین وب سایت و اپلیکیشنی مربوط به این مرکز تاکنون ثبت نشده است.

وی افزود: پیرو انتقال دامنه‌ها و یکسان‌سازی سامانه‌ها، شماره تلفن ۱۹۰ جایگزین تلفن‌های ۱۶۹۰، ۱۵۹۰، ۱۴۹۰ بوده و مردم تنها از طریق شماره‌گیری ۱۹۰ می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند.

  • منبع خبر : وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی