مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان از تامین مالی ساخت بیست هزار و ۳۲۰ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ بیش از ۸۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، حسن نوروزی مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان با اشاره به وضعیت آمار عملکرد این استان در طرح نهضت ملی مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای فرآیند معرفی به بانک تا امروز، قرارداد ساخت ۲۰ هزار و ۳۲۰ واحد نهضت ملی در قالب بیش از سه هزار پروژه به مبلغ بیش از ۸۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بانک مسکن استان اصفهان بسته شده است.

مدیر شعب بانک مسکن اصفهان بر بکارگیری تمام توان و ظرفیت بانک تاکید کرد و افزود: شعب این استان در طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای طرح تاکنون مبلغ ۸۹ هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال بر مبنای درصد پیشرفت،۲۰ هزار و ۳۲۰ واحد در قالب هزار و ۵۹۷ پروژه‌ سهم الشرکه پرداخت کرده‌اند که از این تعداد ۶۹۴۱ واحد مربوط به خودمالکین به مبلغ ۲۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و ۱۳۳۷۸ واحد مربوط به غیر خودمالکین و نهادهای دولتی ذی‌ربط، به مبلغ ۶۳ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به کارنامه عملکردی استان اصفهان در ده ماهه سال ۱۴۰۲ گفت: طبق آخرین آمار در سال جاری مبلغ ۵۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ۳۴۰۰ واحد در قالب ۱۱۸ پروژه پرداخت شده است.

حسن نوروزی تاکید کرد: تمام ظرفیت و توانمان را تا پایان سال برای افزایش انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات نهضت ملی به کار خواهیم بست.​

  • منبع خبر : پایگاه خبری بانک مسکن