نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ابعاد فنی و جزئیات اجرای طرح تراموا تهران در جلسات با متخصصان این حوزه بررسی خواهد شد.

گویای خبر – به گزارش پایگاه خبری شهر، پرویز سروری در حاشیه یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دستور جلسه امروز شورا، اظهار کرد: امروز گزارشی در مورد اقدامات اربعین ارائه خواهد شد و تعیین تکلیف املاک قابل واگذاری شهرداری انجام می‌شود.

وی در رابطه با نشست هم‌اندیشی اعضای شورا با شهردار تهران، اظهار کرد: روز یک‌شنبه یک عیدی بزرگ به شهروندان داده شد و قرارداد ۷۹۱ واگن منعقد شد؛ در کنار آن ۱۱۳ واگن ملی تولید می‌شود که یک انقلاب ریلی به شمار می‌رود. عملا قرارداد اجرایی شده و مردم تهران از ۱۲ ماه دیگر شاهد ورود واگن به ناوگان خواهند بود.

سروری با تاکید بر این که تراموا بسیار مهم و حساس است، یادآور شد: صبح امروز در جلسه‌ای پیشینه حمل و نقلی و مطالعات مرتبط با تراموا از  دهه ۵۰ تا کنون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد جلسه هم‌اندیشی ادامه پیدا کند و هم جلساتی با متخصصین این حوزه برگزار شود؛ چراکه تراموا موضوع مهمی است و باید بررسی جدی در مورد آن صورت بگیرد لذا در این دو محور بررسی‌ها ادامه دارد.

وی با بیان این که تفاهم‌نامه تراموا با وزارت دفاع منعقد شده است، یادآور شد: ابعاد و جزئیات این موضوع در شورا بررسی خواهد شد.

  • منبع خبر :  پایگاه خبری شهر