رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از میز خدمت بانک مسکن استان البرز که به مناسبت سفر رئیس جمهور در محل اداره‌کل راه و شهرسازی استان مستقر شده بود، بازدید و از پاسخ‌گویی بانک مسکن به مراجعان قدردانی کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، حجت الاسلام و المسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در این بازدید طی سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دغدغه نظام جمهوی اسلامی در خصوص تلاش دستگاه‌ها و سازمان‌‌‌های دولتی درحل مشکلات مردم، از مدیرعامل بانک مسکن و کارکنان بانک در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم قدردانی کرد.

وی گفت: مدیران و کارکنان بانک مسکن در راستای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس محترم جمهور در خدمت‌رسانی خالصانه، صادقانه و بدون‌منت به مردم، تلاش کرده‌اند خدمات شایسته و مطلوبی به اقشار مختلف جامعه در راستای رفع مشکلات آنها به خصوص در بخش مسکن ارائه دهند.

صالحی با اشاره به آمار ارائه شده بانک مسکن در بخش‌های مختلف به خصوص در طرح نهضت ملی؛ عملکرد بانک در این خصوص را شایسته تقدیر دانست و افزود: انعقاد قرارداد بیش از چهار هزار واحد مسکونی در استان البرز گویای عملکرد ارزشمند مدیران و کارکنان خدوم بانک مسکن برای رفع دغدغه مسکن مردم است که جا دارد به آنها دستمریزاد گفت.

محسن بابایی مدیر بانک مسکن استان البرز نیز طی سخنانی با اشاره به این مطلب که بانک مسکن همواره خدمتگزار دولت در اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی و توسعه‌ای به خصوص در بخش مسکن بوده است افزود: تعداد ۱۲ هزار و ۱۸۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به بانک مسکن استان البرز معرفی شده که قرارداد چهار هزار و ۵۵۵ واحد در قالب ۷۵ پروژه منعقد شده و هفت هزار و ۶۳۱ واحد مسکونی نیز در قالب ۹۴ پروژه در دست اقدام است.

همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیأت همراه به استان البرز، مدیران بانک مسکن نیز با حضور در میز خدمت و شنیدن درخواست‌ها و مشکلات اقشار مختلف جامعه، راهنمایی‌های لازم را ارائه کردند.

  • منبع خبر :  پایگاه خبری بانک مسکن